Auteur Topic: Jaarwisseling 2015-2016 - Boodschap van de forumstichter  (gelezen 10742 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Jaarwisseling 2015-2016 - Boodschap van de forumstichter
« Reactie #30 Gepost op: donderdag 07 januari 2016 - 18:24:02 »
Wanneer dan keihard het bewijs geleverd is dat hij wel degelijk op het forum rondsurft vanuit Thailand, vindt hij maar een andere leugen uit. Die poogt hij dan te staven met de verwijzing naar een artikel waarin uitgelegd wordt hoe je proxies kunt blokkeren. Maar dan kan een dergelijke proxy de site volstrekt niet meer bereiken, je geraakt zelfs niet op de inkompagina. Dit is dus totaal niet ter zake, vermits hij toegeeft dat hij kan lezen, inloggen, en zelfs een bericht editeren.

De eerlijkheid gebiedt mij jullie mee te delen dat ik die mail met die verwijzing al gisteren ontvangen had, dus voor de posting van Joeri dat Eugeen hier meeleest.  Blame me : ik had die bewuste posting eerder kunnen plaatsen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Jaarwisseling 2015-2016 - Boodschap van de forumstichter
« Reactie #31 Gepost op: donderdag 07 januari 2016 - 20:40:46 »
Bedankt voor je eerlijkheid, Bert. Het is helemaal geen probleem.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."