Auteur Topic: rubriek "rijbewijs"  (gelezen 2997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
rubriek "rijbewijs"
« Gepost op: woensdag 06 januari 2016 - 20:08:36 »
Ik heb 's een vraagje.  Ik weet niet meteen waar ik ze moet posten, daarom hier dan maar.  De rubriek "rijbewijs", is een rubriek waar vooralsnog niet te gek veel topics staan. 

Op dit moment, zijn het er slechts twee.  Het ene topic, gaat over een kerel die na 70 pogingen eindelijk geslaagd is zijn praktijkexamen, en een rijbewijs behaald heeft.  Het andere -vers van de pers- topic, gaat over fraude bij het theorie-examen.

Ik heb gemerkt, dat ik op géén van beide postings kan reageren.  De knoppen "citeer" en "reageer", zijn hier bij mij niet actief.  Software-foutje ?  Of ligt het ergens aan mij (zou ook nog gemakkelijk kunnen) ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: rubriek "rijbewijs"
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 06 januari 2016 - 20:52:13 »
Bedankt dat je erop wijst, Bert.

Die rubrieken "Rijbewijs" en "Verkeersreglement" waren oorspronkelijk bedoeld voor wat de titel erboven weergeeft: "Geregeld gestelde vragen en antwoorden". We wilden zo vermijden om herhaaldelijk vragen te moeten beantwoorden die dikwijls gesteld worden. Daarom waren die rubrieken dan ook niet bedoeld om erin van gedachte te wisselen.

Maar het is er gewoon niet van gekomen, en ik ga die toestand eerstdaags eens verhelpen. Het is alleen wachten tot ik er nog eens de moed voor heb met al de schandelijke onterechte verwijten die me hier gemaakt worden, want momenteel heb ik alleen nog maar zin om de stekker uit het forum te trekken, en ik hoop dat je me begrijpt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: rubriek "rijbewijs"
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 06 januari 2016 - 21:20:23 »
Ja, ik begrijp het.  Laat het mss nu ff allemaal wat bezinken.  Ik zie het wel.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: rubriek "rijbewijs"
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 08 januari 2016 - 14:26:57 »
Ik ben dan even zo vrij, om dit hier dan maar te posten:

Om eerlijk te zijn: héél dit zaakje stinkt uren in de wind.  Goca moet 's serieus gecontroleerd worden over hoe zij haar verantwoordelijkheden opneemt (of in deze: fameus verzuimd heeft dat te doen).  Weyts reageert al:

http://www.demorgen.be/binnenland/weyts-kondigt-verdubbeling-aan-van-aantal-mogelijke-vragen-op-theoretisch-rijexamen-b696860b/

Oesje .... dérgelijke titel .....   

@ Rijprof en Inazuma, ik dénk ..... dat ik kan raden welke vraag leerlingen nu gaan komen stellen, als enkel de titel ipv het artikel zélf gelezen wordt door leerlingen.   ;D

« Laatst bewerkt op: vrijdag 08 januari 2016 - 14:51:59 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone