Er hangen hier aardig wat petrol-heads rond op het forum, allicht gaan enkelen daarvan naar het autosalon.
- Wie gaat er?
- Aankoopintenties?
- Verwachtingen?
- Tips?
Omdat we zelfs aan het milieu denken kan je hier ook denken aan carpoolen!
Mijn antwoorden:
Ja ik ga, waarschijnlijk met mijn vrouw. Ik heb zeker en vast aankoopintenties, ik heb zelfs een shortlist. Ik verwacht aanzienlijke kortingen en houd alhoewel ik een shortlist heb mijn ogen open. Misschien kan ik wel ergens een mooie slag slaan. Tips heb ik helaas nog niet. Wil iemand vanuit het Mechelse meerijden, geen probleem, ik post later nog de details.
Natuurlijk is de volgende vraag, wat is JC's shortlist:
- BMW 5 touring, wellicht deze keer benzine. Waarom? Mijn huidige 5 is een prachtige wagen, voldoet perfect aan mijn noden en geeft me na bijna 4 jaar nog atlijd een smile als ik ermee vertrek.
- BMW X5, mijn vrouw vindt die wagen prachtig
- Jaguar XF. Ik ben altijd al fan geweest van de styling van Britse wagens en heb me altijd al voorgenomen dat ik ooit een Jaguar zou kopen
- Jaguar F-Pace, misschien te klein, ik zie wel.
- Mercedes E break
- Tesla Model S
Gezien de capriolen van de VW-groep zijn er misschien wel deals te maken rond Audi's met benzinemotoren en liefst als quatro. Door die voorwielaandrijving van die audi's moet ik er anders altijd mee achteruit rijden
.
-