Auteur Topic: 225 chauffeurs onterecht beboet voor foutparkeren  (gelezen 1188 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
225 chauffeurs onterecht beboet voor foutparkeren
« Gepost op: vrijdag 15 januari 2016 - 16:34:29 »
Citaat van: GVA
225 chauffeurs onterecht beboet voor foutparkeren

http://www.gva.be/cnt/dmf20160114_02068561/225-chauffeurs-onterecht-beboet-voor-foutparkeren

"Mensen die daar een boete kregen, mogen contact opnemen met GAPA om ze te laten annuleren."

En diegenen die niet weten dat ze onterecht een boete kregen en ze maar betaald hebben: in the pocket! Tof!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: 225 chauffeurs onterecht beboet voor foutparkeren
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 15 januari 2016 - 18:24:04 »
"Mensen die daar een boete kregen, mogen contact opnemen met GAPA om ze te laten annuleren."

Maw: GAPA geeft toe een fout te maken, maar doet niet de minste moeite om haar geflater recht te zetten.  Integendeel: men verlangt nog van diegenen die onterecht op de bon vlogen, om zélf actie te ondernemen om hun centen terug te zien ook.

Klasse !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: maandag 18 januari 2016 - 08:34:11 »
Het kan totaal geen probleem zijn om de boetes die al betaald zijn op te zoeken in het systeem en deze terug te betalen. Mensen die nog niet betaald hebben kunnen perfect aangeschreven worden, ze hebben immers de adressen. Bende lamzakken daar bij GAPA!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: maandag 18 januari 2016 - 13:42:47 »
Bende lamzakken daar bij GAPA!

Het schijnt dat de verantwoordelijke een moslim is. Op zijn bureau prijkt een bordje met:

Is lam,
   mo slim!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #4 Gepost op: maandag 18 januari 2016 - 16:55:05 »
Zoals in dat grapje:

Wat staat er op de rugleuning van iemand uit ..... met twee verlamde benen ? IS LAM
En wat zou er op die rugleuning staan als dat een electrische rolstoel was ? IS LAM, MO SLIM
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone