Auteur Topic: brevet V is binnen  (gelezen 2389 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
brevet V is binnen
« Gepost op: zaterdag 19 maart 2016 - 21:05:49 »
Héhé .....  De opleiding bij concullega's voor brevet V, het schriftelijke examen, mondelinge examen had ik al eventjes achter de rug.  Daarna was het volop stage-uren sprokkelen, en mij voorbereiden op de modelles.  In combinatie met een fulltime job op de melkerij niet altijd even simpel.

Mààr .... 't heeft geloond.  Vandaag ben ik geslaagd in de modelles voor brevet V, samen met nog een collega.  En een derde collega, is vandaag geslaagd in zijn modelles voor brevet 4 (motorfiets, bromfiets).

Brevet V, laat toe praktijkles te geven voor BE, C, CE, C1, C1E.  (en ook nog D, D1, DE, D1E, maar die hebben ze bij m'n werkgever niet meer).

Weldra kan het papierengeloop weer beginnen.  Wachten op papieren met het resultaat.  Een attest goed zedelijk gedrag model 2 afhalen.  Terugsturen naar de FOD, wachten op mijn instruktietoelating, een code op het rb laten aanbrengen, naar de werkgever gaan die op haar beurt dan weer papieren moet insturen naar de FOD om mij toe te laten aan de slag te gaan als lesgever brevet V.  Maar ik zie het allemaal graag tegemoet.


En nu..... er efkes vollen bak van genieten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: brevet V is binnen
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 19 maart 2016 - 21:24:31 »
Proficiat Bert !   ;)

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: brevet V is binnen
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 19 maart 2016 - 23:07:08 »
Proficiat Bert!  :)
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: brevet V is binnen
« Reactie #3 Gepost op: zondag 20 maart 2016 - 08:42:02 »
Proficiat Bert! Op naar brevet I...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: brevet V is binnen
« Reactie #4 Gepost op: zondag 20 maart 2016 - 09:08:25 »
Bedankt iedereen.

Proficiat Bert! Op naar brevet I...

Telepathie ....  Het idee om ooit ook dàt brevet nog te halen, zit idd. al een tijdje in m'n achterhoofd. 

Maar ik denk dat ik eerst efkes hier nog wat van ga genieten en een beetje q-time met het gezinneke ga doorbrengen.  Daar hebben m'n kids en 't vrouwke ook wel 's recht op.  Nu ging al m'n vrije tijd eraan, om stage-uren te sprokkelen, en voorbereiding op het terrein van de modelles.  En 's avonds vaak nog wat schriftelijke voorbereidingen op papier zetten, bijschaven, opnieuw beginnen, .... tot die ook goed in m'n hoofd zaten.
« Laatst bewerkt op: maandag 21 maart 2016 - 09:06:35 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: brevet V is binnen
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 24 maart 2016 - 13:30:35 »
Wat een  doorzettingsvermogen, knap gedaan.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: brevet V is binnen
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 24 maart 2016 - 20:49:58 »
bedankt iedereen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone