Auteur Topic: Zoveelste Belgenmop: stad vergeet parkeerborden, maar takelt toch 250 voertuigen  (gelezen 1552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb nog even getwijfeld om het onder humor te plaatsen ....

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160427_02260925?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Gelukkig neemt de stad de kosten voor haar rekening.  Maar de betrokken bestuurders zijn er toch maar fraai mee.  Shuttledienst tot 20u30.  Geweldig als je om 20.45 naar je auto wil, en je tot de vaststelling komt dat die er niet meer staat .....
« Laatst bewerkt op: woensdag 27 april 2016 - 19:25:29 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Zoveelste Belgenmop: stad vergeet parkeerborden, maar takelt toch 250 voertuigen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 27 april 2016 - 23:23:10 »
Jawel, de stad Antwerpen neemt de kosten voor haar rekening. Met andere woorden: ze betaalt het takelen met het geld van de Antwerpenaars. Gemakkelijk als je anderen kunt doen betalen voor je eigen fouten.

En wat krijgen die bestuurders als schadevergoeding voor het tijdverlies om hun wagen te gaan ophalen? 0,00 €.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Zoveelste Belgenmop: stad vergeet parkeerborden, maar takelt toch 250 voertuigen
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 05 mei 2016 - 11:26:33 »
Lessons learnt, denk je dan.  Not quite, we zijn amper twee weken verder en 't is begot wéér van dattum :

http://www.gva.be/cnt/dmf20160505_02274475/antwerpen-slaat-weer-flater-met-parkeerborden-40-auto-s-getakeld-op-kosten-stadsbestuur

Hoe is het GVD mogelijk ?

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Zoveelste Belgenmop: stad vergeet parkeerborden, maar takelt toch 250 voertuigen
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 05 mei 2016 - 12:16:29 »
Bert, herinner je je cursus didactiek: het herhalingsprincipe.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Zoveelste Belgenmop: stad vergeet parkeerborden, maar takelt toch 250 voertuigen
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 05 mei 2016 - 12:58:38 »
Bert, herinner je je cursus didactiek: het herhalingsprincipe.  ;D

Ik herinnerde me eigenlijk eerder een verhaaltje van vroeger.  Het was iets met een "steen" en een "ezel", of zoiets ....   ;)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Zoveelste Belgenmop: stad vergeet parkeerborden, maar takelt toch 250 voertuigen
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 05 mei 2016 - 21:25:09 »
Ik herinnerde me eigenlijk eerder een verhaaltje van vroeger.  Het was iets met een "steen" en een "ezel", of zoiets ....   ;)

De stad stoot zich wél twee keren aan dezelfde steen. Het bewijs dus dat ze geen ezels zijn (maar veel erger).
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."