Auteur Topic: De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat  (gelezen 937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat
« Gepost op: zaterdag 28 mei 2016 - 15:16:31 »
Citaat van: GVA
De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat

http://www.gva.be/cnt/dmf20160527_02310367/de-block-en-de-croo-letterlijk-op-ramkoers-met-fietsers

Ja natuurlijk, als je minister bent, hoef je immers geen rekening te houden met andere weggebruikers en de wegcode.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 28 mei 2016 - 17:36:13 »
En een keertje sorry zeggen kon er precies ook niet af.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 28 mei 2016 - 17:49:14 »
En een keertje sorry zeggen kon er precies ook niet af.

Inderdaad.  Ons Maggy geeft mij persoonlijk zelfs nog de indruk het gebeurde weg te lachen, en zelfs nog halvelings de schuld nog bij de journalisten te willen leggen: "Jama, dat is omdat ik naar ulle kijk".  Nee madam De Block.  Al stonden de paus en Barack Obama beiden aan de overkant naakt de salsa te dansen, dan nog is het uitsluitend uw verantwoordelijkheid om uit uw doppen te kijken vooraleer u uitstapt. "Ja, ik weet het nu éh".  Euh .... slik .....   Mijn dochtertje van 4, begint het zelfs al stilaan te snappen als ik haar help uitstappen of als ze ergens met mij oversteekt: "Moet ik opletten éh papa, goed kijken éh".

En waarom wordt er hooguit een telefoonnummer uitgewisseld, terwijl ik lees dat de fietser (zij het gelukkig niet té ernstig) gewond is ?  Dit betreft in beide gevallen niks minder dan een verkeersongeval mét een (licht)gekwetste.  Ja, ook een blauwe plek of een geschaafde hand zijn kwetsuren.  Dat betekent verplicht aangifte doen bij de politie.  Ja, ook als je 225 kg weegt en Maggy de Block heet of als je De Croo heet en zoon bent van .... 

Het enige wat ik mij afvraag: het zijn beiden liberalen, die allebei hetzelfde voorhebben op dezelfde dag.  Is dat toeval ? Of gaan we hier weldra lezen dat het 1 of andere gespeelde politieke stunt betreft ?
« Laatst bewerkt op: zaterdag 28 mei 2016 - 17:53:31 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 28 mei 2016 - 18:48:00 »

En waarom wordt er hooguit een telefoonnummer uitgewisseld, terwijl ik lees dat de fietser (zij het gelukkig niet té ernstig) gewond is ?  Dit betreft in beide gevallen niks minder dan een verkeersongeval mét een (licht)gekwetste.  Ja, ook een blauwe plek of een geschaafde hand zijn kwetsuren.  Dat betekent verplicht aangifte doen bij de politie.  Ja, ook als je 225 kg weegt en Maggy de Block heet of als je De Croo heet en zoon bent van .... 

En die waren nog eens niet veraf, ze stonden erbij en keken ernaar. De drie aapjes....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De Block en De Croo botsen allebei met fietsers in Wetstraat
« Reactie #4 Gepost op: zondag 29 mei 2016 - 10:20:45 »
En die waren nog eens niet veraf, ze stonden erbij en keken ernaar. De drie aapjes....

Inderdaad.  Gewoon te tam om hun job naar behoren uit te voeren.  Meer is dat niet.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone