Mijn bak is ook 13 jaar , ik koop bewust oude wagens omdat ik de afschrijving van een nieuwe niet over mijn hart krijg, nieuwwaarde was ca. 40000€ verleden jaar gekocht voor net geen 3000€ rekening gehouden met achterstallig onderhoud heb ik er nog eens 3000€ bovenop gedaan. Ik rij wel met een full option, een exclusive, roestvrij uit Zuid Frankrijk... ik mag a-pen nog wel binnen. Pas nog de airco laten vullen, Citroën Zandhoven zet op de factuur steeds de gebreken die ze ook hebben opgemerkt, nu 1 van de 2 stoplichten rechts defect, doe ik zelf weet hij ook, stabilisatorstokjes vooraan ook, zulke zaken doe ik nog wel maar geen zin om uren aan de dagelijkse te willen werken geef ik de garage ook wat werk, riemen Enzo vervangen.
Tijd dat de voorbumper eraf moet voor een lampje, die tijd zijn we bijna gepasseerd, ook voor het waterpompje , tenzij je een V6 hebt natuurlijk maar dan weet je dat deuitbouw van het blok richting 1500€ en meer kost.
Voor mij is aan een auto werken geen Rocket Science maar ben wel blij dat sommige er niet kunnen aan werken, pas nog de vraag gekregen wat hij moest doen voor zijn servo terug werkend te krijgen, ik zeg olieniveau nakijken, hij zegt het is ene zonder olie want in dat potje zit geen olie, zulke mensen zouden jullie zelf zaken willen laten doen?