Auteur Topic: verbruiktopic  (gelezen 21663 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: verbruiktopic
« Reactie #60 Gepost op: zondag 20 augustus 2006 - 01:13:12 »
Zeg Jozef, geen slechte adviezen geven hé.  :-\
We willen niet hebben dat de mensen nog meer gaan roken. ;)

Neen, ik wil alleen maar kostefficiënte adviizen geven aan mensen zoals ik, die ondanks de bewezen nadelen van het roken, het niet kunnen laten, doordat velen uit het verlangen tot niet meer roken van de rokers profijt trekken met adviezen om niet meer te roken die een aantal doelstellers ervan geen knijt helpen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #61 Gepost op: zondag 20 augustus 2006 - 04:52:52 »
Ik heb maar één advies tot het roken. Stop ermee ! Die wansmakelijke gewoonte heeft mijn vader het leven gekost op 51-jarig leeftijd. Hij overleed op zijn 30ste huwelijksverjaardag. We hebben hem 's morgens gevonden, van feesten was er geen sprake meer !
Hij was een briljant chauffeur, met zeer veel ervaring met personenwagen, tourincar, vrachtwagen en uitzonderlijk vervoer. Hij heeft me leren rijden en zijn tips gaan nu naar mijn vrouw. Ze zijn nog steeds zeer actueel. Mijn perfectionisme inzake verkeersdeelname is voor een groot deel aan hem te danken.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #62 Gepost op: maandag 21 augustus 2006 - 08:52:04 »
Doet mij denken aan dien ene die zei "Benzine duurder geworden ? Geen idee ik tank altijd voor 25 euro!" :-)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen