Auteur Topic: Waarschuwing van politie voor VL-sticker  (gelezen 1430 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Waarschuwing van politie voor VL-sticker
« Gepost op: zondag 17 juli 2016 - 08:23:12 »
Citaat van: GVA
Waarschuwing van politie voor VL-sticker

Filip Vanheer uit Hoboken heeft van de politiezone Rupel een proces-verbaal van waarschuwing gekregen omdat hij de ‘B’ op zijn nummerplaat overplakt had met ‘VL’.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160716_02387855/waarschuwing-van-politie-voor-vl-sticker-en-dat-op-11-juli

Voor mij komt hij er veel te goedkoop vanaf. VL is geen nationaliteitskenteken. Dat weet hij, en hij overtreedt wetens en willens de wet.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Waarschuwing van politie voor VL-sticker
« Reactie #1 Gepost op: maandag 18 juli 2016 - 13:18:13 »
Voor mij komt hij er veel te goedkoop vanaf. VL is geen nationaliteitskenteken. Dat weet hij, en hij overtreedt wetens en willens de wet.

Het is zelfs érger dan dat :

Citaat
Hij bekijkt het proces-verbaal met een glimlach en is niet van plan om zich ten laatste op 21 juli bij een politiepost te melden.

Hij overtreedt willens en wetens de wetgeving.  Wanneer hij dan een PV van waarschuwing krijgt en er zodoende al bij al (té) goedkoop vanaf kan komen, is hij vastberaden die in de wind te slaan.  Dat heet hardleersheid volgens mij.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Waarschuwing van politie voor VL-sticker
« Reactie #2 Gepost op: maandag 18 juli 2016 - 19:30:05 »
Afslepen en nummerplaat naar DIV sturen wegens niet comform meer. Verder boete geven
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien