Auteur Topic: Directeur steelt 3 miljoen euro aan kleingeld uit parkeerautomaten  (gelezen 981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Directeur steelt 3 miljoen euro aan kleingeld uit parkeerautomaten
« Gepost op: vrijdag 29 juli 2016 - 09:46:52 »
Uit De Standaard:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160729_02403634

Iemand steelt jaren lang duizenden euro uit de parkeerautomaten en dat valt niemand op? Hier gaan nog een paar koppen rollen. Het lijkt me sterk dat hij alleen de nodige wijzigingen in de systemen kon aanbrengen zodat dit kon verstopt worden.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Directeur steelt 3 miljoen euro aan kleingeld uit parkeerautomaten
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 29 juli 2016 - 13:53:39 »
Het is duidelijk dat men niet de nodig controles op punt gesteld heeft om dergelijke diefstal te vermijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Directeur steelt 3 miljoen euro aan kleingeld uit parkeerautomaten
« Reactie #2 Gepost op: maandag 01 augustus 2016 - 20:15:26 »
De gelegenheid maakt de dief ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Directeur steelt 3 miljoen euro aan kleingeld uit parkeerautomaten
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 02 augustus 2016 - 14:48:25 »
De gelegenheid maakt de dief ....

De ene wél, de andere niet.

Hier in onze streek heeft kort geleden een asielzoeker een bedrag van maar liefst 30.000 Euro dat hij gevonden had, naar de politie gebracht.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."