Die 90 is volgend jaar opgelost, dan is het 70
Dat is ronduit belachelijk, 70 in Vlaanderen, 90 in Wallonië.
Is dat dan Europese uniformiteit? Hoe gaan buitenlanders er nog wegwijs in geraken en waar ligt de taalgrens juist?
Is het daarvoor dat we veel belastingsgeld betalen aan de EU?
En denk je dat autobestuurders daardoor gaan rijden met een aangepaste snelheid?
Absolute snelheidsbeperkingen zijn op zich al belachelijk, want elke weg is anders, op verschillende tijdstippen en naargelang drukte en weersomstandigheden.
Alles in vakjes steken is toch zo gemakkelijk en flits ook goed geld naar de staatskas.
volledig akkoord, ik wordt al ambetant als ik eraan denk hoe het volgend jaar gaat zijn
en volgens mij is dit ook gedaan om een andere reden: voor buitenlanders gaat het er toch meer en meer op lijken dat Vlaanderen een aparte staat is, niet ?
Wie kent er een haalbaar, betaalbaar alternatief voor een afgescheiden fietspad?
geen fietspad, zoals hier al ergens vermeld
in onze buurt zijn ze nu ook een fietspad aan het aanleggen op een weg waar nauwelijks wat gebeurde, ik hou mijn hart al vast voor als het klaar is ...
en ik heb vroeger als wielrenner heel veel gefietst, en ik fiets nu nog regelmatig.
je moet idd gewoon je plaats opeisen, zonder daarmee een overtreding te begaan natuurlijk (dus niét met 2 naast elkaar buiten bbk, niét met meer dan 2 naast elkaar, niet vrijwillig hinderen, ...)
en als dan de automobilist correct rijdt, is er geen probleem
fietspaden creëren dikwijls een vals gevoel van veiligheid
Let op, ik ben natuurlijk wel akkoord dat er gescheiden fietspaden gelegd worden waar het kan, en waar het nodig is, maar allerlei dingen gaan forceren waardoor de situatie er alleen maar veiliger uitziet zonder daadwerkelijk veiliger te zijn, daar ben ik tegen