Auteur Topic: Onderhoud van planten  (gelezen 1554 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Onderhoud van planten
« Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 09:30:24 »
Deze morgen ben ik bijna van mijn motor gestuikt van het lachen. In volle spits stonden het gemeentepersoneel van Antwerpen de planten te gieten in de middenberm van de Roderveldlaan. De weg was nog goed nat van de buien van deze nacht en vanmorgen. Gisteren was nu ook niet bepaald de droogste dag van het jaar, het heeft toen het grootste gedeelte van de dag gegoten! Water zullen de planten alvast niet nodig hebben, ze hebben nu een probleem van eerder te veel water.

Voor zo'n gepruts betalen we belastingen! Op die manier wordt een batterij aan overheidspersoneel aan het werk gehouden!

Schande!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline e49Memling

• Meer dan expert
Re: Onderhoud van planten
« Reactie #1 Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 09:32:34 »
Hadden ze geen paraplu mee voor het geval dat het weer zou beginnen regenen?  ;D

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 09:39:01 »
Ik wilde het eerst nog bij humor zetten, maar eigenlijk is dit bloedernstig. Ze staan onnodige werken uit te voeren, blokkeren daarbij een rijstrook met hun vrachtwagen met grote watertank en dat dan nog eens in volle spits!

In Mechelen zie je zo bij voorkeur tijdens de spits een bezemwagen rondrijden en dan liefst op de meest drukke kruispunten (Kard. Mercierplein).

Dit moet toch allemaal efficiënter kunnen!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 10:40:01 »
die plantjes lusten geen regenwater, wijsneus

;D ;D ;D

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 17:19:40 »
Het was misschien water dat de politie over had bij gebrek aan inzet van het waterkanon, en op moest voor het slecht werd.

Een vrouw maakt in een grote pot water warm om een thee te bereiden. Haar man zegt: "Zoveel warm water heb je daar toch niet voor nodig". "Ach," zegt de vrouw, "warm water komt altijd van pas. Wat ik over heb, bewaar ik gewoon in de diepvriezer."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #5 Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 21:51:10 »
Hier heeft het gisteren en vannacht eigenlijk niet zo gek veel geregend.  Ma bon, water hebben de plantjes vooralsnog niet nodig.

Een vrouw maakt in een grote pot water warm om een thee te bereiden. Haar man zegt: "Zoveel warm water heb je daar toch niet voor nodig". "Ach," zegt de vrouw, "warm water komt altijd van pas. Wat ik over heb, bewaar ik gewoon in de diepvriezer."

Een man wandelt op straat, wanneer hij twee gemeentearbeiders aan het werk ziet.  De ene graaft om de twintig meter een put.  Zijn collega gooit met zijn schop die putten weer toe.  De man wil er het fijne van weten, en vraagt waar ze mee bezig zijn.  "Tsja, de collega die de bomen moet planten heeft een dag verlof vandaag".
« Laatst bewerkt op: maandag 22 augustus 2016 - 21:53:36 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline de rijprof

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: maandag 22 augustus 2016 - 23:31:45 »
Bloemekens gieten, stond al 2 weken eerder op de planning.