Auteur Topic: Camera’s Grote Markt brachten al 2 miljoen euro op  (gelezen 1191 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Camera’s Grote Markt brachten al 2 miljoen euro op
« Gepost op: vrijdag 05 augustus 2016 - 11:27:13 »
Citaat van: GVA
Camera’s Grote Markt brachten al 2 miljoen euro op

Sinds de ANPR-camera's op de Grote Markt begin april vorig jaar in werking traden, hebben ruim 38.000 chauffeurs een GAS-boete van 55 euro in de bus gekregen.

Zo’n 2.600 chauffeurs vochten de bekeuring met succes aan. Door een fout bij de omschakeling van winter- naar zomeruur werden bijvoorbeeld heel wat auto’s geflitst die op dat moment wel op de Grote Markt mochten rijden en dus onterecht beboet werden.

Proberen gaat mee, zegt men. Diegenen die onterecht beboet werden maar de bekeuring niet aanvochten, zijn bestolen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: Camera’s Grote Markt brachten al 2 miljoen euro op
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 05 augustus 2016 - 13:15:10 »
Bedankt voor de link, Bert!  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Camera’s Grote Markt brachten al 2 miljoen euro op
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 05 augustus 2016 - 23:37:57 »
Sinds Lier met zijn absurd beleid is begonnen ben ik er niet meer geweest, vroeger kwam ik er wekelijks.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien