Auteur Topic: Verkeerde mentaliteit bij jongeren oorzaak van vele weekend drama's  (gelezen 3942 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Verkeerde mentaliteit bij jongeren oorzaak van vele weekend drama's
« Reactie #15 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2016 - 08:52:00 »
Er is inderdaad een groot verschil in rijgedrag op basis van geslacht. Ik zie echter nog wat verschillen, maar die mogen in Belziek niet benoemd worden. In Mechelen zijn het meestal jonge haantjes van het soort 'nieuwe mechelaar' die het erg bont maken.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2016 - 14:20:51 »
In Oelegem die van het petjes soort
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2016 - 18:47:29 »
Ik los dat probleem anders op. Als mijn dochter uitgaat, breng ik haar weg, zodat ze kan drinken (wat ze evenwel toch nooit doet). En ik vraag haar om me op te bellen om haar te komen terughalen, ook al is het 3 of 4 uur 's nachts (intussen drink ik natuurlijk zelf niet). Want anders zou ik intussen toch niet kunnen slapen van ongerustheid.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #18 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2016 - 18:52:42 »
Mijn pet draag ik op de fiets als het regent  ;)

Maar dan wordt die pet toch nat...

En draag je die pet dan onder of over je helm?

Eigenlijk ben je beter af met een klak, want als je dan iets niet weet, kun je er,  zoals een aantal van je collega's bij een niet nader genoemd forum, nog altijd met je klak naar smijten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline de rijprof

• Meer dan expert
« Reactie #19 Gepost op: zaterdag 20 augustus 2016 - 00:23:50 »
Citaat van: Bert
Jongens vertonen vaker wat haantjesgedrag.  Maar je hebt gelijk: veralgemenen is sowieso uit den boze.
Citaat van: JC
Er is inderdaad een groot verschil in rijgedrag op basis van geslacht. Ik zie echter nog wat verschillen, maar die mogen in Belziek niet benoemd worden. In Mechelen zijn het meestal jonge haantjes van het soort 'nieuwe mechelaar' die het erg bont maken.

Stoerdoenerij zie je zowel bij jongens als bij meisjes, gelukkig een kleine minderheid. Maar het zijn net zij die meer risico's nemen, wat resulteert in meer ongevallen.
Wat doe je er aan?...
« Laatst bewerkt op: zaterdag 20 augustus 2016 - 00:32:40 door de rijprof »