Auteur Topic: Jacht geopend op ‘valse’ gehandicapten die parkeerplaatsen inpikken  (gelezen 1732 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Jacht geopend op ‘valse’ gehandicapten die parkeerplaatsen inpikken
« Gepost op: zaterdag 02 juli 2016 - 15:12:39 »
Citaat van: GVA
Jacht geopend op ‘valse’ gehandicapten die parkeerplaatsen inpikken

http://www.gva.be/cnt/dmf20160702_02367601/jacht-geopend-op-valse-gehandicapten-die-parkeerplaatsen-inpikken

Nu nog de jacht openen op de flikken die daar zelfs zonder gehandicaptenkaart parkeren.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Jacht geopend op ‘valse’ gehandicapten die parkeerplaatsen inpikken
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 02 juli 2016 - 15:25:38 »
En de jacht op diegene die de kaart gebruiken van iemand anders terwijl ze niet met die persoon weg zijn, onze geburen bvb., madam heeft er eentje en haar man en zoon zijn er altijd mee aaan het rondtuffen, keertje gezien aan de Aldi dat de zoon plots aan het manken was op de parking.... a ja want als je buiten komt en de flikken staan op de parking moet het toch geloofwaardig zijn....
« Laatst bewerkt op: zaterdag 02 juli 2016 - 15:27:36 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 02 juli 2016 - 16:00:58 »
En de jacht op diegene die de kaart gebruiken van iemand anders terwijl ze niet met die persoon weg zijn, onze geburen bvb., madam heeft er eentje en haar man en zoon zijn er altijd mee aaan het rondtuffen, keertje gezien aan de Aldi dat de zoon plots aan het manken was op de parking.... a ja want als je buiten komt en de flikken staan op de parking moet het toch geloofwaardig zijn....

Normaal gesproken zou ik nu reageren door te schrijven: "En die flikken zijn zo stom zeker, dat ze niet eens controleren op wiens naam die kaart uitgereikt werd ?".  Met de Belgische flikken echter, zou het al een wonder mogen heten, mocht er toch 's ene zo slim zijn om dat te gaan controleren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 02 juli 2016 - 18:36:58 »
Die gasten doen gewoon niets buiten hun opdracht. En zeg nu niet dat dat niet waar is, is al jaren zo.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Gedaan met stiekem parkeren op gehandicaptenplaats
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 12 oktober 2016 - 15:27:33 »
Citaat van: GVA
Gedaan met stiekem parkeren op gehandicaptenplaats

Vanaf 1 januari ben je gezien als je rondrijdt met een vervallen parkeerkaart voor gehandicapten. Agenten gaan dan op pad met hun smartphone die de nieuwe QR-code op elke kaart kan scannen.

http://www.gva.be/cnt/dmf20161012_02515027/gedaan-met-stiekem-parkeren-op-gehandicaptenplaats
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 12 oktober 2016 - 17:31:21 »
Dus de vervallen kaarten maar diegene die ze verkeerdelijk misbruiken nog steeds niet.

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 12 oktober 2016 - 18:12:49 »
Dus de vervallen kaarten maar diegene die ze verkeerdelijk misbruiken nog steeds niet.

Natuurlijk niet. 

Om na te gaan of een kaart intussen nog niet vervallen is, volstaat het de QR code te scannen.  Om na te gaan of een kaart ook op een rechtmatige wijze gebruikt wordt, is er wat méér moeite van oom agent vereist.

Hoe heet dat ook weer ?  Juist : gemakzucht.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone