Auteur Topic: Fietser waarschuwt bestuurders voor alcoholcontrole en blaast dan zélf positief  (gelezen 1380 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Citaat van: GVA
Fietser waarschuwt bestuurders voor alcoholcontrole en blaast dan zélf positief

http://www.gva.be/cnt/dmf20161002_02496605/fietser-waarschuwt-bestuurders-voor-alcoholcontrole-en-blaast-dan-zelf-positief
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: Fietser waarschuwt bestuurders voor alcoholcontrole en blaast dan zélf positief
« Reactie #1 Gepost op: maandag 03 oktober 2016 - 11:59:42 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

strike ....    hoe lomp .... kàn je zijn ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: Fietser waarschuwt bestuurders voor alcoholcontrole en blaast dan zélf positief
« Reactie #2 Gepost op: maandag 03 oktober 2016 - 12:03:28 »
Citaat
De agenten zagen aan de Noordersingel dat een fietser de actie wilde tegenwerken. Hij reed van het fietspad op de rijbaan en begon bestuurders te waarschuwen dat er een alcoholcontrole aan de gang was.

Betekent dat, dat hij op de rijbaan ging rijden hoewel het fietspad berijdbaar was ?  Zo ja, spijtig dat hij daar dan géén PV voor kreeg.     
« Laatst bewerkt op: maandag 03 oktober 2016 - 12:05:19 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: maandag 03 oktober 2016 - 15:00:57 »
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

strike ....    hoe lomp .... kàn je zijn ?

Het is hier al meermaals gebeurd dat iemand met de auto naar het politiebureau rijdt met de auto (er is daar een parking voor bezoekers) en de politie vaststelt dat de betrokkene veel te veel alcohol in het bloed heeft. Het is een snelle overgang tussen het moment dat je nog beseft dat je teveel gedronken hebt en het moment dat je dat niet meer beseft.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."