Auteur Topic: Experiment: modder op de rijweg  (gelezen 706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Experiment: modder op de rijweg
« Gepost op: vrijdag 21 oktober 2016 - 09:20:48 »
Op mijn dagelijks traject naar het werk passeer ik de posthofbrug in Berchem. Zo'n 100 m voor het kruispunt met de Veldekens is er een bouwwerf. Toen ik daar deze morgend passeerde lag er laag modder op de rijbaan. De vrachtwagens die af en aan rijden aan deze werf hebben die daar achtergelaten. Tot aan het kruispunt is het een dikke laag op de weg en op het kruispunt waar de vrachtwagens keren is het niet beter.

Ik ga dit aan de lokale politie van Antwerpen melden en zal eens kijken hoe ze er op reageren. Voor motorijders is dergelijke plotse modder op de weg natuurlijk levensgevaarlijk! Hoe zal erop gereageerd worden?
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Experiment: modder op de rijweg
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 21 oktober 2016 - 10:16:44 »
Het zal ervan afhangen wie de aannemer is (ooit geweten dat ze een straat lieten schoonspuiten door de brandweer op kosten van de aannemer).

Maar de boeren mogen tijdens de bietenoogst ongestoord voor kilometers modder op de weg zorgen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Experiment: modder op de rijweg
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 21 oktober 2016 - 12:21:31 »
Moddergevechten!!!  ;D ;D ;D ;D