Auteur Topic: ladderzat naar de rechtbank na een dagvaarding wegens .... dronken rijden  (gelezen 1082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
ladderzat naar de rechtbank na een dagvaarding wegens .... dronken rijden
« Gepost op: zaterdag 03 december 2016 - 12:16:16 »
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/chauffeur-stiepelzat-voor-rechter-a3019801/?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws

Nu zal ik de lààtste zijn om rijden onder invloed goed te praten.  En ik heb nog véél minder begrip voor iemand die al meermaals veroordeeld is, en ook die veroordelingen aan zijn laars lapt.

Maar opnieuw tonen de flikken zich van hun beste kant :

Citaat
Uiteindelijk werd de politie erbijgehaald. Een struise politieman werkte Manuel C. tegen de vlakte en voerde hem geboeid af. "I kill you, I kill you", brabbelde Manuel C. tegen de agent die hem manu militari in de lift duwde.

Waarvoor was dat in hemelsnaam nodig ?      ::)

Die man was ladderzat.  Zo iemands bewegingen zijn doorgaans nogal ongecontroleerd en vrij voorspelbaar.  Hij was luidruchtig en storend, ja.  Maar waarom moest die agent hem zo nodig tegen de grond werken ?  Dat is helemaal nergens voor nodig.  Twee stevige, nuchtere agenten moeten toch wel volstaan om hem (desnoods met lichte dwang) naar buiten te voeren, zeker ?  En daarnaast stelt zich de vraag of deze man geen medische hulp nodig had omwille van zijn duidelijk overmatige inname van alcohol ipv het slachtoffer te moeten worden van zulk zinloos geweld.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 03 december 2016 - 12:23:08 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone