Auteur Topic: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum  (gelezen 3557 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Gepost op: zondag 25 december 2016 - 19:09:05 »
Voor vandaag alvast een zalig kerstfeest voor iedere forumdeelnemer en zijn/haar dierbaren.  Voor het overige wens ik iedereen nog een gelukkig, gezond en (verkeers)veilig 2017.  Een jaar waarin al jullie wensen mogen uitkomen.

Aan de forumbeheerder(s) en iedereen die achter de schermen werkt om dit forum draaiende te houden, dankjewel !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #1 Gepost op: zondag 25 december 2016 - 19:24:37 »
Ook van mijn kant de beste de wensen en een goede gezondheid.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #2 Gepost op: maandag 26 december 2016 - 15:37:18 »
Prettig jaareinde en een gelukkig 2017 wens ik iedereen toe. Hopelijk haken er in 2017 wat minder forumdeelnemers af en komen er een aantal bij.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 27 december 2016 - 13:14:03 »
Prettich (hik, sforry) en feilig (hik, sforry) eindefjaar...(Hik, sforry) Soals altijt(hik, sforry) ben ik veer (hik, sforry) BOB.  ;D ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: dinsdag 27 december 2016 - 13:16:48 door e49Memling »

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 27 december 2016 - 23:36:05 »
Ook van mij beste wensen voor 2017 en vrede met alle fora.

Citaat van: Jozef
Hopelijk haken er in 2017 wat minder forumdeelnemers af
Hoe zou dat komen...  ::)?
Nieuwjaar is misschien eens een moment om te bezinnen en met goede voornemens het nieuwe jaar te beginnen.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 27 december 2016 - 23:38:17 door de rijprof »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 27 december 2016 - 23:56:19 »
Ook van mij beste wensen voor 2017 en vrede met alle fora.

Vrede is ook mij heel dierbaar, maar niet ten koste van mensenlevens. Wij dragen hier bij aan de verkeersveiligheid, onder meer door de aandacht te vestigen op organisaties die terzake tekortschieten, en we gaan die doelstelling niet opgeven voor de lieve vrede.

Bovendien kan vrede maar bestaan tussen partijen die daar alle toe bereid zijn. Op dit forum zijn al heel lang geen verbanningen meer in voege, laat staan totaal onterechte.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 28 december 2016 - 09:57:30 »
Nieuwjaar is misschien eens een moment om te bezinnen en met goede voornemens het nieuwe jaar te beginnen.

Het kan tegendraads klinken.  Maar ikzelf ben eigenlijk al jàren geleden gestopt met voornemens te maken.

Wat ben je immers met duizend goede voornemens, als er daarvan uiteindelijk geen enkele van gerealiseerd wordt ?  Juist : niets.  Ik word liever op 't einde van de rit afgerekend op hetgeen ik wél gerealiseerd heb.  Voor het afgelopen jaar, heb ikzelf bijvoorbeeld m'n brevet V behaald, én is eindelijk de volledige gang, traphal, en de gangen boven volledig afgewerkt.  En neen, ik heb met dat nooit voorgenomen.  Gewoon aan begonnen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 28 december 2016 - 16:43:27 »
Gelijk heb je, Bert. Voornemens en proberen helpen niet. Doen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #8 Gepost op: donderdag 29 december 2016 - 18:39:39 »
Bert, niet eens bezinnen over wat je niet goed hebt gedaan? Enkel borstklopperij?
Jozef, enkel negatieve kritiek geven, niets constructiefs bijdragen? Zo zal er geen vrede komen.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #9 Gepost op: donderdag 29 december 2016 - 19:29:49 »
Bert, niet eens bezinnen over wat je niet goed hebt gedaan? Enkel borstklopperij?
Jozef, enkel negatieve kritiek geven, niets constructiefs bijdragen? Zo zal er geen vrede komen.

Ook hier moest Rijprof de boel dus per sé nog eens komen verzieken voor de laatste dagen van het jaar.  Man, man, man ......

En om op je vraag te antwoorden.  Ja, ik heb in het verleden dingen compleet verkeerd aangepakt.

1) Van mij laten profiteren op GRO, die vervolgens rijkelijk de eurootjes telt van betalende sms-jes (hoewel de naam van z'n site suggereert dat alles er gratis zou zijn)
2) Door ook nog 's in de val te trappen van iemand die z'n schoonzoon er binnengesmokkeld heeft, om mij het leven er nog wat méér zuur te maken
==> en vervolgens GRO te misbruiken om te slagen in z'n proeven voor de opleiding tot inspecteur bij de politie, waarna het niet lang meer duurde eer hij geen enkele posting meer geplaatst heeft op gro forum.
3) Door godbetert in de rs nog te moeten werken met de kemels van GRO, volgens dewelke men best een versnelling hoger schakelt bergaf.  (dus niet enkel op een helling vertrekken is daar problematisch !)

Je hebt volkomen gelijk.  Ik had slimmer moeten zijn.  Ik heb nu een aantal zaken waarover ik mij kan bezinnen naar de toekomst toe.  De levensgevaarlijke onzin die daar schaamteloos uitgekraamd wordt, is tot op heden te weinig bekend bij het brede publiek.  Daar zou gerust verandering in mogen komen.

En dat bovenstaande posting dan nog uitgerekend komt van iemand die amper enkele postings eerder schreef :

Ook van mij beste wensen voor 2017 en vrede met alle fora.

Veel schijnheiliger kan ik het dan alvast niet meer bedenken.  Rijprof toont hier andermaal zijn ware aard, en bewijst hier alvast wat zijn voornemen van vrede met alle fora waard is.  Te weten : nul komma nul.  Het oude jaar is nog niet om, en hij is er al vakkundig in geslaagd om er grandioos in te falen.  Vrede .... niet als het van Rijprof afhangt, dus.  Soit, so be it. 

Maar het is intussen genoegzaam duidelijk wie er hier alleen maar uit is op het stoken van ruzie !   Klasse, Rijprof !  Echt !   

(ik had 't kunnen weten ....)
« Laatst bewerkt op: donderdag 29 december 2016 - 20:01:14 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #10 Gepost op: donderdag 29 december 2016 - 20:58:00 »
Bezin dan maar eerst even over 'wie' het forum verziekt en 'wie' begonnen is.
En 'wie' maakt veronderstellingen die er niet zijn?
Ik had je voordien nooit iets misdaan tot jij mij onterecht een aantal keren hebt aangevallen.
Waaraan heb ik dit verdiend?

Een collega van jou noemt je een rancuneus ventje. Je bent verbitterd om iets dat je zelf gezocht hebt, nl. jouw ontslag.
In dat verhaal ben ik niet de leugenaar hetgeen je hier doet uitschijnen.
OK, de tijd heelt de wonden, maar dan nog weet jij van geen ophouden en begin je steeds opnieuw.

Als ik een gemeende oproep doe voor vrede werkt dat blijkbaar bij jou averechts en haal je er van alles bij dat niets met mij te maken heeft, zoals het zo vaak was in het verleden. Je begint er zaken bij te sleuren die niets met vrede te maken hebben.
Graag ruzie maken en kritiek geven is blijkbaar jouw aard. Constructief zijn ligt jou moeilijker.
Nooit je fouten erkennen en altijd de fout op een ander steken. Andere mensen beledigen, maar zelf geen kritische vraag dulden.
Blijf maar verder doen en zorg er vooral voor dat je je er goed bij voelt.
Ik heb van mij kant genoeg geprobeerd.
Ik heb de boodschap begrepen. Je wil geen vrede!
Een welgemeende 'beste wensen voor 2017'!
« Laatst bewerkt op: donderdag 29 december 2016 - 23:00:28 door de rijprof »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #11 Gepost op: vrijdag 30 december 2016 - 00:17:22 »
Bezin dan maar eerst even over 'wie' het forum verziekt en 'wie' begonnen is.

Excuseer ?  Wacht, ik zal je op weg helpen met deze bezinning :

Wie heeft er een draad gekaapt die de bedoeling had om mekaar op het forum het beste toe te wensen voor het komende jaar ?  Juist: Rijprof.
Wie heeft er in een andere draad opzettelijk volkomen onterechte beschuldigingen geuit, louter met als doel mij volkomen ten onrechte in een slecht daglicht proberen te stellen ? Juist: Rijprof.
Wie heeft er in die andere draad ook volkomen onterechte kritiek geuit aan het adres van Jozef ,  Juist: Rijprof.

Je kan mss eens je hand op je hoofd leggen en in de spiegel kijken wie er onder die hand staat.  Fraai om naar te kijken is het zeker niet beste Stef Nols !

En 'wie' maakt veronderstellingen die er niet zijn?

Eénduidig : JIJ, en niemand anders !  Jij beschuldigt mij er vokomen ten onrechte van dat ik geen geduld of respect zou hebben opgebracht tav een medeweggebruiker.  Ik heb dat nochtans wel degelijk gedaan, en heb er hier uitsluitend een posting over geplaatst, die jij gretig aangegrepen hebt om mij onnodig en volkomen ten onrechte in een slecht daglicht te proberen stellen.

Ik had je voordien nooit iets misdaan tot jij mij onterecht een aantal keren hebt aangevallen.

Excuseer ?  Wie valt wie hier volkomen ten onrechte aan ?  Pot versus ketel ?

Waaraan heb ik dit verdiend ?

Vind je het nog normaal ook, dat je zelfs déze draad kaapt om weer maar 's ambras te beginnen maken ?

Een collega van jou noemt je een rancuneus ventje.

Je bewijst hier andermaal wat voor een gepatenteerde leugenaar je bent !  Eugeen liet mij onlangs het volgende weten, over "een lesgever in een rijschool" die hem op een fout gewezen had :

Die lesgever schreef ook, ik citeer:
"Ik denk dat ik die Bert ken. Het lijkt mij wel een heel chagreinig en rancuneus ventje".


Primo : het gaat hier dus niet om een collega, doch om "een" lesgever die te kennen geeft dat hij dénkt mij te kennen !
Secundo : hij schrijft dat ik een chagrijnig en rancuneus ventje lijk.  Hij schrijft dus niet dat hij me als dusdanig ként, maar wél dat hij de indruk heeft dat ik zo iemand ben (terwijl hij mij in werkelijkheid slechts dénkt te kennen)

Hiermee is dus genoegzaam bewezen wat voor een gepatenteerde leugenaar je bent.  En dat JIJ, en niemand anders de onbetwiste kampioen bent in het verdraaien van woorden !  Je verdraait nu godbetert ook nog de woorden van je eigen confraters !  Hoe dwaas kàn je zijn ?

En verder getuigt die collega lesgever die dénkt mij te kennen dan van een wel héél achterbakse handelswijze door het anoniem én achter mijn rug om te doen ipv het recht in m'n gezicht te vertellen, (of toch minstens op een manier dat ik mezelf kan verdedigen) vind je niet ?

Je kan die collega lesgever die dénkt mij te kennen mss overhalen om bij GRO forum te komen schrijven ?  Daar kennen ze er ook wat van, van achterbaks gedoe.  Nu weet je, iemand die achter mijn rug staat te roddelen over mij, staat op de perfecte plek om vierkant mijn gat te kussen.

Je bent verbitterd om iets dat je zelf gezocht hebt, nl. jouw ontslag.

Opnieuw lieg je dat je zwart ziet.  Na de talrijke aanvallen, had ik inderdaad besloten om er een punt achter te zetten.  Doch, nog voordat ik de kans kreeg alles rustig te laten bezinken en op een deftige manier alles op papier te zetten hebben twee van je collega's mij de kans ontnomen het op een beschaafdere manier te doen.

In dat verhaal ben ik niet de leugenaar hetgeen je hier doet uitschijnen.

Neen ?  Je liegt daarover nochtans dat je zwart ziet.  En ook over die zogenaamde collega heb je hier onmiskenbaar gelogen dat je zwart ziet !

OK, de tijd heelt de wonden, maar dan nog weet jij van geen ophouden en begin je steeds opnieuw.

WIE is er hier in maar liefst twéé verschillende draden ruzie beginnen stoken ?  WIE ?  En dan mag ik jou geen leugenaar noemen ?   ::)

Als ik een gemeende oproep doe voor vrede werkt dat blijkbaar bij jou averechts en haal je er van alles bij dat niets met mij te maken heeft, zoals het zo vaak was in het verleden. Je begint er zaken bij te sleuren die niets met vrede te maken hebben.

Een geméénde oproep voor vrede noem je dat ?  Laat me niet lachen !

Iedereen heeft kunnen lezen wie er slechts luttele postings later weer maar 's alleen maar op uit was om ambras te beginnen stoken, en volkomen onterechte kritiek te uiten zowel op mezelf als op Jozef.  En ook iedereen heeft kunnen meelezen hoe je zelfs een draad die bedoeld is om mekaar het beste voor 2017 toe te wensen gekaapt hebt om ambras te beginnen maken. 

Dus ja, ik heb daar duidelijk conclusies uit getrokken over hoe welgemeend die vredeswens van jou was.  Da's mijn schuld niet.

Graag ruzie maken en kritiek geven is blijkbaar jouw aard.

JIJ, en niemand anders bent begonnen met onterechte beschuldigingen te uiten zowel tegenover mezelf als tegenover Jozef.
JIJ, en niemand anders hebt zelfs een draad gekaapt die bedoeld was om mekaar het beste voor 2017 toe te wensen, met als enige doel ruzie te stoken.

Dus neen, de eer van het ruzie maken en (in jouw geval zelfs volkomen onterechte) kritiek geven, is JOUW aard.

Constructief zijn ligt jou moeilijker.

Ach zo.  Ruzie beginnen stoken in een draad die bedoeld was mekaar het beste toe te wensen voor 2017 is een schoolvoorbeeld van constructief zijn volgens jou ?

Nooit je fouten erkennen en altijd de fout op een ander steken. Andere mensen beledigen, maar zelf geen kritische vraag dulden.

Dat was geen kritische vraag meer.  Dat was (en is) niks minder dan een onterechte beschuldiging in een poging mij in een slecht daglicht te stellen.

Blijf maar verder doen en zorg er vooral voor dat je je er goed bij voelt.

Laat ons zeggen dat ik jouw aanpak hier ten zeerste betreur.  Maar je ware aard is hier in ieder geval onmiskenbaar duidelijk geworden.

Ik heb van mij kant genoeg geprobeerd.

... om ruzie te stoken, en de sfeer hier te verzieken.  Dàt heb je inderdaad genoeg geprobeerd.

Ik heb de boodschap begrepen. Je wil geen vrede!

Ik wou dat wel degelijk, tot jij in twéé verschillende draden het nodige achtte de boel te komen verzieken en ambras te komen maken.  Dat heeft iedereen hier objectief kunnen vaststellen.

Ik ben alvast niet degene die deze draad gekaapt heeft om ruzie te beginnen stoken. 
Ik ben alvast niet degene die in een andere draad volkomen onterechte beschuldigingen geuit heeft, zowel aan mijn adres als aan het adres van Jozef.

Dus die eer om vooral géén vrede te willen, laat ik andermaal aan jou over.  JIJ, en niemand anders bent degene die nooit vrede gewild heeft.  En als je graag een boodschap wil, dan zal ik je er ééntje geven.  Namelijk dat als je per sé wind wil zaaien, je een stevige storm kan oogsten ook.  BELOOFD !

Een welgemeende 'beste wensen voor 2017'!

Ben je nu nog serieus ?
« Laatst bewerkt op: vrijdag 30 december 2016 - 03:05:51 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #12 Gepost op: vrijdag 30 december 2016 - 02:53:01 »
@ de rijprof:

Hoezeer ik ook jouw vredeswens waardeer: hij is in het Belgisch wegverkeerswereldje helaas niet haalbaar.

Ooit had ik een zeer goede reputatie in de rijschoolwereld. Ze werd onderuit gehaald door Eugeen, die geloof hechtte aan rijschoolinstructeurs welke hem verzekerden zijn site te hebben nagekeken, doch mij mededeelden dat ze daar uiteraard geen tijd aan besteed hadden.

Ik werd destijds verbannen van het Wegcode forum omdat Dirk Deckx zich liet chanteren door Ivan Bruggeman, een crimineel zoals later aan de politieschool bleek.

Marc Annemans heeft mij en mij echtgenote inzage gegeven van de misdadige activiteiten tegen GRO Forum op het besloten politiegedeelte van het Wegcode Forum. Dirk Deckx deed toen alsof zijn neus bloedde. Als Marc en Diane de deksels van de beerputten eindelijk zouden willen lichten, zou het er voor vele wegverkeersinstanties niet fraai meer uitzien.

Ooit was ik een moderator van het GRO Forum. Ik ben nog altijd verbannen van GRO Forum zonder dat ik daar ooit maar een forumregel overtreden heb.

Ik besef dat het voor jou niet gemakkelijk is om aan GRO Forum en dit forum mede te werken, waarbij de druk dan uiteraard uitsluitend van GRO Forum komt, en geenszins van Christophoros.

Enkele moderatoren hebben ons al verlaten en zijn overgestapt naar GRO-Forum.

Onder meer Benny Stinkens, een rijschoolinstructeur met een betreurenswaardige theoretische en praktische kennis, en met een bedriegllijk verleden tegenover zijn ex-vrouw waarop hij trots is.

Ook Rafael, die niet de moed had om ons enige ernstige reden mede te delen waarom hij verzaakte aan zijn verantwoordelijkheden alhier als moderator, en nog steeds zijn ontslag niet ingediend heeft.

Ik zou het fijn vinden, mocht je zowel hier als bij GRO-Forum actief blijven.

Ik besef evenwel dat GRO-Forum het jou, volkomen onterecht, kwalijk neemt dat je aan dit forum deelneemt.

Van onze kant verwachten we geenszins dat je je deelname aan het GRO-Forum zou staken.

Het is bijgevolg jouw persoonlijke verantwoordelijkheid om, rekening houdend met de werkelijke doelstellingen van GRO-Forum en Christophoros-Forum, een persoonlijk beleid uit te werken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #13 Gepost op: vrijdag 30 december 2016 - 07:38:29 »
Citaat
Hoezeer ik ook jouw vredeswens waardeer: hij is in het Belgisch wegverkeerswereldje helaas niet haalbaar.
Jammer, met verenigde krachten zou de verkeersveiligheid er kunnen op vooruit gaan.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Prettige feestdagen aan iedereen op het forum
« Reactie #14 Gepost op: vrijdag 30 december 2016 - 11:48:53 »
Citaat
Hoezeer ik ook jouw vredeswens waardeer: hij is in het Belgisch wegverkeerswereldje helaas niet haalbaar.
Jammer, met verenigde krachten zou de verkeersveiligheid er kunnen op vooruit gaan.

Hoe je die krachten wou verenigen door iemand te bannen (en tot op de dag van vandaag nog steeds verbannen te houden) die nooit de minste forumregel op GRO overtreden heeft, is mij alvast een raadsel.  Eveneens is het mij een raadsel hoe je krachten wou verenigen door hier in twéé verschillende draden de lieve vrede met een kanon op te blazen.

Rare jongens, bij GRO.   ::)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone