Auteur Topic: Regenboog zebrapaden  (gelezen 4585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Regenboog zebrapaden
« Reactie #15 Gepost op: zondag 14 mei 2017 - 19:19:23 »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Regenboog zebrapaden
« Reactie #16 Gepost op: zondag 14 mei 2017 - 21:09:33 »
Citaat
Het is verboden verkeerstekens voor andere doeleinden te gebruiken.
Het doel is een oversteekplaats...
Voilà ....

Of mag ze volgens jou enkel gebruikt worden door holibis? (ander doeleind).

 ::)




Maar dat zég ik toch niet ?  Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf ?  Ik schrijf verdorie net het tegendeel, namelijk dat ze voor dat doeleinde NIET voor gebruikt mag worden .....

Concreet schreef ik hier al herhaaldelijk dat die wegmarkering uitsluitend voor het doeleinde gebruikt mag worden waarvoor ze bedoeld is.  Te weten : het aanduiden van een oversteekplaats.  Niet méér en niet minder. 

Diezélfde wegmarkering ook nog eens aanwenden om holebirechten in de kijker te zetten, is verboden .....
« Laatst bewerkt op: zondag 14 mei 2017 - 22:42:55 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Regenboog zebrapaden
« Reactie #17 Gepost op: dinsdag 16 mei 2017 - 11:43:28 »
Nu ook holebi-voetgangerslichten. Ze leren het niet, hoe incompetent kan je zijn!

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170516_02884220
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Regenboog zebrapaden
« Reactie #18 Gepost op: dinsdag 16 mei 2017 - 16:14:34 »
De verkeerswetgeving moet blijkbaar enkel nageleeft worden door de weggebruikers, niet door de overheid.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."