Auteur Topic: Leerling-chauffeurs kunnen auto’s met dubbele bediening huren bij VAB  (gelezen 819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Leerling-chauffeurs kunnen auto’s met dubbele bediening huren bij VAB
« Gepost op: maandag 15 mei 2017 - 23:30:01 »
Citaat van: GVA
Leerling-chauffeurs kunnen auto’s met dubbele bediening huren bij VAB

Een belangrijk aspect is dat de leerling wel eerst de basics dient te leren bij de rijschool alvorens hij/zij op weg mag met de wagen.

Ook de begeleider wordt begeleid in het gebruik van de pedalen.

http://www.gva.be/cnt/dmf20170515_02882321/leerling-chauffeurs-kunnen-auto-s-met-dubbele-bediening-huren-bij-vab

Kan met vrije begeleiding een stuk goedkoper uitvallen dan schade aan de eigen wagen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Leerling-chauffeurs kunnen auto’s met dubbele bediening huren bij VAB
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 16 mei 2017 - 07:56:49 »
Ze zijn beslist niet de éérsten die dat doen ....

Op de facebook-wall van >>> rijschool KARA,  is al in januari een bericht te lezen dat daar een auto met dubbele bediening gehuurd kan worden.  Info en voorwaarden in hun kantoor.

Is natuurlijk commercieel goed gezien.

1) ENKEL voor leerlingen die de basics bij hen in de rijschool aangeleerd hebben gekregen (dus ook ietsie pietsie een verkapte manier om leerlingen naar de rs te lokken)
2) omdat wanneer er géén leerling is om les aan te geven, de rijschool TOCH nog een inkomen genereert met die wagen.  Die wagen ergens geparkeerd laten staan, brengt niks op .....
« Laatst bewerkt op: dinsdag 16 mei 2017 - 14:44:46 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone