Auteur Topic: Krijgen fietsers binnenkort allemaal tegelijk groen op kruispunt?  (gelezen 949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Krijgen fietsers binnenkort allemaal tegelijk groen op kruispunt?
« Gepost op: vrijdag 26 mei 2017 - 11:07:12 »
Citaat van: GVA
Krijgen fietsers binnenkort allemaal tegelijk groen op kruispunt?

Federaal minister van Mobiliteit François Bellot (MR) wil dit mogelijk maken voor eind 2018.

http://www.gva.be/cnt/dmf20170525_02898590/krijgen-fietsers-binnenkort-allemaal-tegelijk-groen-op-kruispunt

Ik zie het al gebeuren: bendes wielerterroristen tegen hoge snelheid in alle richtingen, met daartussen voetgangers. Even later moeten er op zijn minst 5 ziekenwagens komen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Krijgen fietsers binnenkort allemaal tegelijk groen op kruispunt?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 26 mei 2017 - 11:51:02 »
Citaat van: GVA
Krijgen fietsers binnenkort allemaal tegelijk groen op kruispunt?

Federaal minister van Mobiliteit François Bellot (MR) wil dit mogelijk maken voor eind 2018.

http://www.gva.be/cnt/dmf20170525_02898590/krijgen-fietsers-binnenkort-allemaal-tegelijk-groen-op-kruispunt

Ik zie het al gebeuren: bendes wielerterroristen tegen hoge snelheid in alle richtingen, met daartussen voetgangers. Even later moeten er op zijn minst 5 ziekenwagens komen.
"Bendes wielertoeristen" die drukke wegen nemen met verkeerslichten waar ze alle paar 100 m rood kunnen hebben ken ik toch niet... Hoe zouden ze dan nog hun hoge gemiddelde snelheden kunnen halen?
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Krijgen fietsers binnenkort allemaal tegelijk groen op kruispunt?
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 26 mei 2017 - 18:19:44 »
"Bendes wielertoeristen" die drukke wegen nemen met verkeerslichten waar ze alle paar 100 m rood kunnen hebben ken ik toch niet... Hoe zouden ze dan nog hun hoge gemiddelde snelheden kunnen halen?

Hoezo, geldt een rood verkeerslicht dan ook voor wielerterroristen? Dat zijn toch zwakke weggebruikers, die mogen toch alles?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."