Auteur Topic: Motorhomes afgekeurd door keuring: “Stickers domweg vergeten te ontwerpen”  (gelezen 1473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Citaat van: GVA
Motorhomes afgekeurd door keuring: “Stickers domweg vergeten te ontwerpen”

Eigenaars van motorhomes verplichten een sticker te kleven op zetels waar je niet mag zitten tijdens het rijden, maar die stickers vervolgens vergeten te ontwerpen? Het overkwam de diensten van Vlaams mobiliteitsminsiter Ben Weyts (N-VA). “Domweg vergeten”, gaf hij woensdag toe aan ‘De Inspecteur’ op Radio 2. Helemaal onschuldig is de fout echter niet. Sommige motorhomes zonder stickers kregen al een rode kaart op de keuring.

http://www.gva.be/cnt/dmf20170531_02905395/motorhomes-afgekeurd-door-keuring-stickers-domweg-vergeten-te-ontwerpen

In Nederland noemen ze zoiets een Belgenmop.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Motorhomes afgekeurd door keuring: “Stickers domweg vergeten te ontwerpen”
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 31 mei 2017 - 14:17:02 »
weer een flater van dezelfde klojo

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Motorhomes afgekeurd door keuring: “Stickers domweg vergeten te ontwerpen”
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 31 mei 2017 - 16:25:40 »
Hij zal gedacht hebben: "Mijn moeder zei me altijd dat ik alles mocht eten, maar niet alles moest weten. En nu zit ik hier, dik en dom."  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Motorhomes afgekeurd door keuring: “Stickers domweg vergeten te ontwerpen”
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 01 juni 2017 - 15:29:38 »
Dat komt ervan, als politici zichzelf graag in de media werken door rap rap wat regeltjes uit te braken.  Een concrete, praktische uitwerking is er dan zelden of nooit bij.  Maar soit, "who cares ? Ik heb mezelf toch weer mooi in de belangstelling gewerkt".

NVA .... de kracht van verandering ?  Dan toch géén goede verandering !  De kracht van verarming, ja !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Motorhomes afgekeurd door keuring: “Stickers domweg vergeten te ontwerpen”
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 01 juni 2017 - 16:10:14 »
NVA .... de kracht van verandering ?  Dan toch géén goede verandering !  De kracht van verarming, ja !

Met vereende krachten? Neen, met verkrachte eenden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."