Awel ik ben de eerste van de laatsten die met plezier dit dictatorforum ga verlaten.
Ongelooflijk dat men hier de waarheid -nog niet bij benadering- mag vertellen!
De toogpraat en onverschilligheid is hier namelijk veel belangrijker voor de dictator-toekomst van dit forum.
Met alle respect, maar da's zever hé Michel.
Als 't hier echt een dictatorforum was, zou jij al niet zoveel mogen posten met uw opvattingen tegen diesel en voor elektrisch/Tesla.
Ik noem het meningsverschillen en ja, bij momenten waren er hier stevige flames over-en-weer.
En ja, ik heb daar ook een aandeel in gehad.
Jij laat dan wel uw/de waarheid zien met allerlei linken, statistieken ed, hier weten, maar daarom moet niet iedereen er slaafs mee akkoord gaan of ja-knikken (da's dan weer wel dictatoriaal), laat staan hun ziens- of levenswijze aanpassen (ook al in dat hoogst-wsl in de toekomst onafwendbaar).
Er is nog iets als "financiële draagkracht", "kunnen/willen/durven aanpassen aan een nieuwe situatie", "niet als proefkonijn willen dienen" en "het vertrouwen in nieuwe technologie".
Toogpraat laat je toch gewoon voor wat 't is (doe ik ook) maar verwar uw "onverschilligheid" niet met "niet (meer) geïnteresseerd omdat er al zoveel over gepost is".
Het gegeven "Tesla / hybride / elektrisch rijden" is interessant topic maar je moet m.i. niet mordicus blijven doorhameren daarover.
Ik ben er gerust in dat iedereen nu wel z'n zegje heeft gedaan daar en dat ieders standpunt meer dan eens gekend is.
= = = = = = = = = = = =
@ Jozef,
Jij kiest uiteraard wat je doet hé ...
Ik ben niet zo'n fervente poster en posten-om-te-posten vind ik beetje zinloos.
Positief de laatste tijd vind ik wel dat de sneren er niet meer zijn zoals vroeger.
Als het forum daardoor minder draadjes heeft, wil dat in se ook iets zeggen natuurlijk.
En excuseer me, ik bedoel het zeker goed, maar het opstarten en verloop/geschiedenis van het forum helpt/hielp ook niet echt om groter dan wel bekender te worden.
Ik zou eventueel willen voorstellen die diesel/Tesla-draad gewoon te sluiten.