Auteur Topic: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...  (gelezen 1243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svenn

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 224
Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Gepost op: dinsdag 10 oktober 2017 - 23:57:15 »
Wie wordt daar eigenlijk (en uiteraard dik) voor betaald om zo'n *fantasiekes* met het zebrapad uit te halen ?



Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 11 oktober 2017 - 18:11:36 »
Het kan bij bestuurders die erdoor verrast worden, gevaarlijke paniekreacties uitlokken. En bestuurders die het grapje kennen, zullen er niet trager door rijden. Een schande dat daar overheidsgeld aan verspild wordt.

Waarvoor bestaat er eigenlijk nog een Reglement voor de Wegbeheerder, als elke wegbeheerder toch doet wat hij wil?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 12 oktober 2017 - 23:22:22 »
Ook leuk dat ze dat aanleggen, een stuk voor een plantsoen. :o
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 13 oktober 2017 - 14:07:50 »
Het kan bij bestuurders die erdoor verrast worden, gevaarlijke paniekreacties uitlokken. En bestuurders die het grapje kennen, zullen er niet trager door rijden. Een schande dat daar overheidsgeld aan verspild wordt.

Tot ze op een bepaald moment lelijk verrast worden :  "Aaaargh ..... shiiiiiiiiit .... déze ..... was dus écht ...... en géén 3d grapje"


Waarvoor bestaat er eigenlijk nog een Reglement voor de Wegbeheerder, als elke wegbeheerder toch doet wat hij wil?

Heb ik mij ook al dikwijls afgevraagd
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 13 oktober 2017 - 18:55:35 »
Tot ze op een bepaald moment lelijk verrast worden :  "Aaaargh ..... shiiiiiiiiit .... déze ..... was dus écht ...... en géén 3d grapje"

Er zal er wel eens ene op de idee komen om daar echte witte balken te leggen. En dan hoop ik dat het kartonnen balken zijn, en geen betonnen balken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 13 oktober 2017 - 19:21:37 »
Waarom legt men geen verkeerskussen de oversteekplaats?
« Laatst bewerkt op: zondag 15 oktober 2017 - 22:09:07 door de rijprof »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Na het regenboog-zebrapad is er het 3D-zebrapad ...
« Reactie #6 Gepost op: zondag 15 oktober 2017 - 17:27:53 »
Er zal er wel eens ene op de idee komen om daar echte witte balken te leggen. En dan hoop ik dat het kartonnen balken zijn, en geen betonnen balken.

Ik hoop vooral dat zulks nooit gebeurt, zelfs niet met kartonnen balken .....

Het volstaat dat een bestuurder in extremis doorheeft, dat dit niet met 3d tekeningen gemaakt is om een paniekreactie te veroorzaken.  Paniek en juiste reflexen gaan dan niet meteen goed samen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone