03/08 Automobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen euro aan boetes. Zowat 98 procent van dat bedrag komt uit verkeersboetes. We moeten elk jaar dieper in onze portemonnee tasten wegens fout rijgedrag. In twee jaar steeg de opbrengst uit boetes met 46,5 miljoen.
De schatkist blijft goed boeren door het rijgedrag van de Belgen, zo blijkt uit het jaarverslag 2006 van de federale overheidsdienst Patrimoniumdocumentatie. De automobilisten betaalden vorig jaar 312,3 miljoen aan boetes. Dat bedrag bestaat bijna uitsluitend uit boetes voor verkeersovertredingen. Iets meer dan de helft van de opbrengst komt uit onmiddellijke inningen.
Dat bedrag ligt fors hoger dan in 2004, maar die toename is voornamelijk te danken aan de aanpassing van de wet waarbij meer overtredingen worden bestraft met een onmiddellijke inning.
De stijging van de opbrengsten van de boetes heeft ook te maken met de nieuwe verkeerswet die in maart 2006 van kracht werd. Geen superboetes meer, maar wel het principe "hoe gevaarlijker de overtreding, hoe groter de straf".
<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.utomobilisten betalen 312 miljoen aan boetes
De Belgen betaalden vorig jaar met z'n allen 312 miljoen eur