Auteur Topic: inbreken in eigen auto  (gelezen 936 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
inbreken in eigen auto
« Gepost op: dinsdag 21 november 2017 - 16:51:30 »
Een man heeft net zijn auto volgetankt.  Hij gaat de shop binnen om contant te betalen voor zijn tankbeurt.
EĆ©nmaal buiten, begint de man te vloeken "GVD, mijn auto is op slot, en de sleutels liggen er nog in.  Ik heb mezelf buitengesloten.  En de wegenwacht bellen kan ik ook al niet, mijn GSM ligt er ook nog in". .
Maar geen nood, de pompbediende weet er wel raad mee. :
"Geen paniek, hier heb je een stukje ijzerdraad.  Plooi hier een klein lusje in, en dan kan je via de rubber van het raam het pennetje omhoog wrikken en zo alsnog je portier weer openen"..
Even later komt er een jongen al lachend de shop binnen.  "Moet je kijken, wat die paljas hier buiten staat te doen.  Hij probeert met een ijzerdraadje in te breken in z'n eigen auto, terwijl zijn echtgenote vanop de passagiersstoel roept : 'BEETJE NAAR LINKS, ZAKKEN, ...."
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone