Het is net daarom dat programmeurs een goede project manager of tegenwoordig eerder een Scrum Master om hen te dwingen om correct te programmeren. Als ik scrum master ben van een team zorg ik ervoor dat men test driven werkt. In principe schrijven ze geen lijn code voordat ze de test hebben geschreven. Ik weet dat Tesla ook Agile werkt en dus zeker ook zo'n strategieën gebruikt. Helaas is het nog geen garantie op correct werkende software en dat is bij Tesla ook al een paar keer gebleken. Er wordt een "over-the-air" update gepushed naar de wagens waar toch nog een foutje in zit. Gelukkig resulteert dit meestal vrij snel in een "over-the-air" bugfix.
Inderdaad, ik heb de Xmas show op mijn Model X. Je kan deze opstarten via de shortcut naar alle eastereggs. De echte manier om de show te starten is: vijf seconden op de Tesla-T drukken boven in het menu, als je de T loslaat komt er een invoerscherm, typ her "modelxmas" in en bevestig, ga uit de auto en druk éénmaal op de keyfob. De show zal nu starten. De auto heeft wel voldoende ruimte nodig, ongeveer 1,5 à 2 m rondom. Heb je die ruimte niet dan klinken er drie diepe bastonen.