Auteur Topic: Dit mobiliteitsproject wil dubbel zoveel chauffeurs uit de Antwerpse spits halen  (gelezen 1092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Dit mobiliteitsproject wil dubbel zoveel chauffeurs uit de Antwerpse spits halen
« Gepost op: vrijdag 26 januari 2018 - 15:34:02 »
Citaat van: GVA
Dit mobiliteitsproject wil dubbel zoveel chauffeurs uit de Antwerpse spits halen

http://www.gva.be/cnt/dmf20180126_03322410/dit-mobiliteitsproject-wil-dubbel-zoveel-chauffeurs-uit-de-antwerpse-spits-halen
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Dit mobiliteitsproject wil dubbel zoveel chauffeurs uit de Antwerpse spits halen
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 27 januari 2018 - 07:07:22 »
1100 man uit de spits, druppel op een hete plaat.
De firma's snappen het niet, ik rij maandag bvb. naar Nurnberg, dik 600 kilometer, er moet niet veel mislopen wil ik dat binnen mij rijuren klaarspelen.
Om hoe laat laten ze me vertrekken? 06.00uur, verschieten ze als ik zeg tegen 04.00uur te willen vertrekken, waarom is dan het antwoord.
Ik zeg om de file's voor te zijn, om 06.00uur zijn er ook nog geen file's zeggen ze dan....
Ik vertrek om 04.00uur punt uit.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Dit mobiliteitsproject wil dubbel zoveel chauffeurs uit de Antwerpse spits halen
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 27 januari 2018 - 11:09:47 »
1100 man uit de spits, druppel op een hete plaat.
De firma's snappen het niet, ik rij maandag bvb. naar Nurnberg, dik 600 kilometer, er moet niet veel mislopen wil ik dat binnen mij rijuren klaarspelen.
Om hoe laat laten ze me vertrekken? 06.00uur, verschieten ze als ik zeg tegen 04.00uur te willen vertrekken, waarom is dan het antwoord.
Ik zeg om de file's voor te zijn, om 06.00uur zijn er ook nog geen file's zeggen ze dan....
Ik vertrek om 04.00uur punt uit.

Ik vrees dat mijn slecht karakter dat anders zou oplossen.

Ik zou dat welgeteld één keer zeggen : "Ik vertrek om 4.00 uur om de files voor te zijn".
Wil de werkgever dat van mij niet aannemen, en blijft hij volhouden dat er om 6.00 uur ook nog geen files zijn ....  Wel, dan vertrék ik ook effectief pas om 6.00 uur.
Sta ik daardoor dan de héle dag in de file, brute pech.  De werkgever kan mij alvast niks verwijten.  Ik heb immers toch perfect gedaan wat de werkgever van mij verwachtte, of niet soms ?

Geraak ik dan bij wijze van spreken nauwelijks halverwege, dan pleeg ik vanop de parking een telefoontje "Tsjaa .... ik heb gedaan wat u mij vroeg.  DIT zijn nu de gevolgen.  Mijn rijtijden zitten er op voor vandaag.  Los het nu ook maar op.  Als ik om 4.00 uur was vertrokken zoals ik wou, dan was dit niet gebeurd.  Da-ag !".

Wedden dat die werkgever nooit meer discussieert over het tijdstip waarop ik wil vertrekken ?  Wedden ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone