Auteur Topic: auto of wandelen en komkommertijd  (gelezen 5114 keer)

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: auto of wandelen en komkommertijd
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 09 augustus 2007 - 01:57:37 »
Citaat
Wat een toeval, daar hebben we het vanavond nog over gehad. Vandaag een dagje naar Nederlandse kennissen geweest, en het kwam ter sprake dat Nederlanders gewoon sneller zeggen wat ze denken, en wij vonden hier ook geen verklaring voor. Vandaag dus zo'n 50 keer de grens over geweest, leuk zo'n grenspaal langs je huis. De voortuin in België, het huis en achtertuin Nederland.
Hey, we zijn het eens een keer eens over de verschillen. :D

Citaat
Eten doe ik soms in de cinema, afhankelijk van m'n stemming. De prijzen zijn ten eerste abnormaal, en ik irriteer me soms zelf aan het geluid van die zak. Als ik dan al chips eet, gaat de zak open voor de film start, en scheur ik hem ook helemaal zodat deze nog nauwelijks geluid produceert.
Toppie.

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 09 augustus 2007 - 02:03:27 »
Het eten in de cinema is wansmakelijk duur. Telkens ik de prijzen zie heb ik geen goesting meer. Het schijnt verboden te zijn om eigen snoep mee te nemen, maar laat ze me maar eens controleren. Ik betaal geen 16,5 €/kg voor wat invertsuiker en water (het meeste van het snoep dat je kan scheppen). De drank en de popcorn zijn ook belachelijk duur.
Ik betaal al veel te veel voor een ticket, moet daarvoor nog wat reclame aanschouwen, het is wel genoeg zo.

Ik knabbel wel graag op iets tijdens de film, en een drankje is ook wel fijn. Lawaai maak ik er nauwelijks mee. Als ik al iets koop zijn het nacho's met kaas en heel veel pepers, helaas zijn deze al voor het einde van de reclame op. Vooral die pepers dan, ik ben verslaafd aan chili.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #17 Gepost op: donderdag 09 augustus 2007 - 02:26:39 »
Het eten in de cinema is wansmakelijk duur. Telkens ik de prijzen zie heb ik geen goesting meer. Het schijnt verboden te zijn om eigen snoep mee te nemen, maar laat ze me maar eens controleren. Ik betaal geen 16,5 €/kg voor wat invertsuiker en water (het meeste van het snoep dat je kan scheppen). De drank en de popcorn zijn ook belachelijk duur.
Ik betaal al veel te veel voor een ticket, moet daarvoor nog wat reclame aanschouwen, het is wel genoeg zo.
Ik snap ook niet dat mensen die prijzen er voor over hebben en niet zelf wat meenemen van thuis. ???
Je mag het niet zelf meenemen? Geen probleem zolang er niet gefouilleerd wordt. ;D

Citaat
Als ik al iets koop zijn het nacho's met kaas en heel veel pepers, helaas zijn deze al voor het einde van de reclame op. Vooral die pepers dan, ik ben verslaafd aan chili.
Ik ook. :D