Auteur Topic: Vertraging van 11 maanden voor Noorderlijn : Philippe De Backer verontwaardigd  (gelezen 1086 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Vertraging van 11 maanden voor Noorderlijn : Philippe De Backer verontwaardigd
« Gepost op: zaterdag 10 februari 2018 - 19:54:34 »
Citaat van: GVA
Philippe De Backer verontwaardigd over vertraging Noorderlijn: “Voer nu een Antwerpse hinderpremie in”

ANTWERPEN - Lijsttrekker van Open Vld Antwerpen Philippe De Backer is verontwaardigd over de vertraging die de werken van de Noorderlijn oplopen. De Backer stipt aan dat hij begrip opbrengt als werken vertraging oplopen in geval van overmacht of weerverlet. Hier is dat echter niet het geval, zegt hij.

http://www.gva.be/cnt/dmf20180210_03349877/philippe-de-backer-verontwaardigd-over-vertraging-noorderlijn-voer-nu-een-antwerpse-hinderpremie-in?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Aie .... élf maanden.  Oeps, niemand die durft communiceren over de oorzaak ervan.  Hmm, nét nu met de nakende verkiezingen worden er wss een paar politici bloednerveus.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone