Auteur Topic: Ondanks alles: trein mist op haar na man die op zijn dooie gemak oversteekt  (gelezen 922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ondanks alles: trein mist op haar na man die op zijn dooie gemak oversteekt
« Gepost op: zaterdag 17 maart 2018 - 10:46:31 »
Citaat van: Nieuwsblad
Ondanks alle campagnes: trein mist op haar na man die op zijn dooie gemak oversteekt

Spoorwegnetbeheerder Infrabel heeft woensdag erg beangstigende beelden gedeeld op sociale media. De video laat zien hoe een voetganger zomaar de gesloten slagbomen aan een spoorwegovergang in Luik negeert en de sporen oversteekt. Het loopt maar net goed af: doordat hij op zijn dooie gemak wandelt, ontsnapt hij maar op het nippertje aan een botsing met een aanstormende trein.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180314_03409587

De slagbomen zijn al ff gesloten.
Voor zover ik kan zien, kijkt hij zelfs niet eens.
Veel haast lijkt hij alvast niet te hebben, want hij steekt op z'n duizendste gemakken over.

Dan vraag ik mij eerlijk gezegd af : Hoe achterlijk kùn je zijn ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Ondanks alles: trein mist op haar na man die op zijn dooie gemak oversteekt
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 17 maart 2018 - 14:48:41 »
Ik vrees dat die man een ernstig psychisch probleem heeft en in een andere dan de werkelijke wereld verkeert.

Maar de treinbestuurder werd toch weer maar eens met angst opgezadeld.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."