Auteur Topic: Weg geblokkeerd door trouwstoet of betoging  (gelezen 1831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Weg geblokkeerd door trouwstoet of betoging
« Gepost op: dinsdag 20 maart 2018 - 18:37:32 »
Citaat van: GVA
Weg geblokkeerd door trouwstoet of betoging: rijbewijs van deelnemers kan voortaan onmiddellijk ingetrokken worden

Wie moedwillig de weg blokkeert, kan voortaan onmiddellijk én levenslang zijn rijbewijs verliezen.

Het Strafwetboek voorziet voortaan strengere straffen voor wie kwaadwillig het verkeer op de weg, de spoorweg, de binnenwateren of de zee belemmert.

Meteen ook een goede oplossing voor die vrachtwagenbestuurders die de hulpvoertuigen op de pechstrook ophouden omdat ze willen vermijden dat bestuurders de pechtstrook zouden gebruiken om naar de volgende afrit te rijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Weg geblokkeerd door trouwstoet of betoging
« Reactie #1 Gepost op: maandag 26 maart 2018 - 19:17:29 »
Meteen ook een goede oplossing voor die vrachtwagenbestuurders die de hulpvoertuigen op de pechstrook ophouden omdat ze willen vermijden dat bestuurders de pechtstrook zouden gebruiken om naar de volgende afrit te rijden.

Of, in voorkomend geval, voor de militairen wegens >>> muiterij in de Kennedytunnel ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Weg geblokkeerd door trouwstoet of betoging
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 27 maart 2018 - 11:19:51 »
Het moeten knoeiers van formaat geweest zijn die nog niet voor een defect kunnen zorgen zonder dat kan bewezen worden dat het opzettelijk veroorzaakt werd.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."