Auteur Topic: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?  (gelezen 1457 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Gepost op: donderdag 22 maart 2018 - 19:45:45 »
Citaat van: HLN
VIDEO: Vrachtwagen neemt verkeerde afslag en gaat dan maar spookrijden op afrit E40

Een vrachtwagenchauffeur haalde deze middag halsbrekende toeren uit op de afrit van de E40 in Aalter.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/video-vrachtwagen-neemt-verkeerde-afslag-en-gaat-dan-maar-spookrijden-op-afrit-e40~a1512eec/

Man, man, man ..... de volgende afrit is GVD nog geen kilometer verderop.  (En zelfs al wàs die 10 km verderop .... dan nog)

Haal die gangster voor eeuwig en drie dagen van achter dat stuur, voor er doden vallen.  >:(


En op de E314 een automobilist, die hetzélfde presteerde :

Citaat van: Nieuwsblad
Hallucinante beelden: spookrijder scheurt over pechstrook E314

Verschillende automobilisten waren vanochtend getuige van een spookrijder toen ze op de E314 reden ter hoogte van Diest. Een grijze Audi reed met hoge snelheid en in de verkeerde richting op de pechstrook van de E314 tussen Halen en Bekkevoort.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180322_03424008?utm_source=twitter&utm_medium=dlvr&utm_campaign=twitterfeed

Dan nog met dergelijke snelheid ook !  Haal zo'n zot van achter dat stuur.
« Laatst bewerkt op: donderdag 22 maart 2018 - 20:03:30 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 23 maart 2018 - 10:01:52 »
Ik kan met de beste wil niet begrijpen wat dergelijke lieden bezielt. Onze leraar van de vaarschool moet gelijk gehad hebben toen hij zei: "Kennis en ervaring kun je opdoen, maar tegen roekeloosheid is geen kruid gewassen".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 23 maart 2018 - 11:15:36 »
Ik denk dat >>> dit filmpje hier ooit ook al 's gepasseerd is .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 23 maart 2018 - 17:47:18 »
Nog zo'n sjarel aan 't werk, ditmaal bij >>> Purmerend.

Als ik zie wélke middelen er nodig waren om 'm daar weer weg te krijgen, dan dénk ik zo dat 't een duur feestje geweest zal zijn.

Missen is menselijk.  Iedereen kan ne keer verkeerd rijden.  Maar in zo'n gevallen, vraag mij toch af ..... hoe lang het in hemelsnaam kàn duren eer de chauffeur in de gaten heeft dat er iets niet helemaal klopt ?

Klein voorbeeldje, dat ik zelf ooit meegemaakt heb.  Ik moest laden bij een leveraar op Echelpoel in Grobbendonk.  Die boerderij vinden is sowieso al niet zo simpel, zelfs overdag niet.  Die zie je namelijk niet vanop de rijbaan.  Je moet daar vlak naast die manege/taverne rijden, de hoeve ligt 100 m achterin.  Zoek 't maar  .... in 't holst van de nacht, als je daar nog nooit geweest bent.

Vervolgens, moest ik naar de Looystraat in Nijlen. Zie >>> kaartje.

Enfin, normaliter is dat gewoon het eerste kruispunt (Binnenheide) recht oversteken, en 500 meter verderop kom je in de Looystraat.  Brute pech : op Binnenheide moet je ofwel links, ofwel rechts.  De spoorlijn blijven volgen, gaat daar niet meer.  Daar staan nu paaltjes, zodat enkel fietsers ed. nog rechtdoor kunnen (langsheen de spoorweg)

Daar sta je dan, midden in de nacht, met je trekker met oplegger.  In the middle of nowhere.  Ik had de Binnenheide naar rechts nemen, vervolgens links op de N13 Liersesteenweg, en dan weer de eerste links : Looystraat Nijlen.  En dan zit de volgende melkveehouder daar vlàk voorbij de overweg.  Maar ik had dus verkeerd gegokt, en ik was naar links gereden. 

Dus yep, natuurlijk récht richting dat bos daar.  Damn ....  !  Maar 'k had toch redelijk rap in de smiezen dat 't me daar iets te tricky werd.  Nee, 'k ging écht dat bos niet in rijden.  Achteruit en keere ke weere dan maar ..... 
« Laatst bewerkt op: vrijdag 23 maart 2018 - 18:21:06 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 24 maart 2018 - 01:33:55 »
Ik denk dat >>> dit filmpje hier ooit ook al 's gepasseerd is .....

Had ik nog niet gezien. Maar effectief levenslang is toch wel het minste wat ze die vrachtwagenbestuurders zouden moeten geven. In ieder geval zijn ze geestelijk niet geschikt om een motorvoertuig te besturen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 24 maart 2018 - 01:38:38 »
keere ke weere

Je weet toch dat je dat op je PC met de backspace toets (bovenaan rechts met de pijl naar links) kan doen hé...  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Verkeerde afslag ? Spookrijden dan maar zeker ?
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 24 maart 2018 - 11:00:35 »
Die andere vrachtwagen dat daar ruimte geeft om die door te laten, het moet niet zotter worden.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien