Auteur Topic: Tesla roept 123.000 wagens terug  (gelezen 1801 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Tesla roept 123.000 wagens terug
« Gepost op: vrijdag 30 maart 2018 - 08:23:54 »
Citaat
Tesla roept 123.000 wagens terug

Autofabrikant Tesla heeft duizenden auto’s teruggeroepen vanwege een fout in de stuurbekrachtiging. De terugroepactie betreft alle sedan Model S-auto’s die voor april 2016 zijn gebouwd. Wereldwijd gaat het om ongeveer 123.000 elektrische wagens. De terugroepactie geldt niet voor de goedkopere Model 3 en de SUV Model X.

https://www.gva.be/cnt/dmf20180330_03438463/tesla-roept-123-000-wagens-terug-enkel-oudere-model-s-getroffen?utm_source=twitter&utm_medium=dlvrit&utm_campaign=feed

@ JC , is de jouw wagen er ook bij ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Tesla roept 123.000 wagens terug
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 30 maart 2018 - 20:00:44 »
Amerikaanse wagens staan bekend voor hun gebrekkige kwaliteit door onzorgvuldigheid bij de montage. Als ik zo de ervaringsberichten van Tesla-rijders lees, zou dat vooral in het begin bij Tesla niet anders geweest zijn, doch zou er geleidelijk aan verbetering gekomen zijn.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Tesla roept 123.000 wagens terug
« Reactie #2 Gepost op: zondag 01 april 2018 - 03:14:44 »
Citaat
Tesla roept 123.000 wagens terug

Autofabrikant Tesla heeft duizenden auto’s teruggeroepen vanwege een fout in de stuurbekrachtiging. De terugroepactie betreft alle sedan Model S-auto’s die voor april 2016 zijn gebouwd. Wereldwijd gaat het om ongeveer 123.000 elektrische wagens. De terugroepactie geldt niet voor de goedkopere Model 3 en de SUV Model X.

https://www.gva.be/cnt/dmf20180330_03438463/tesla-roept-123-000-wagens-terug-enkel-oudere-model-s-getroffen?utm_source=twitter&utm_medium=dlvrit&utm_campaign=feed

@ JC , is de jouw wagen er ook bij ?

Nee, mijn wagen is einde 2017 gebouwd, dus geen probleem!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Tesla roept 123.000 wagens terug
« Reactie #3 Gepost op: zondag 01 april 2018 - 17:51:50 »
Vooral geen medewerkers van Mercedes-Benz met je Tesla laten rijden:

Onderzoekers Mercedes-Benz verwoesten stiekem gehuurde Tesla
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Tesla roept 123.000 wagens terug
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 03 april 2018 - 10:11:07 »
Ik snap dit niet. Mercedes-Benz heeft toch geld genoeg om een Tesla te kopen, desnoods via één van hun medewerkers. Dan kunnen ze doen met die auto wat ze willen. Een wagen gaan huren om die volledig te ontmantelen en zwaar te testen is het fatsoen ver voorbij!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Tesla roept 123.000 wagens terug
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 03 april 2018 - 21:43:03 »
Een wagen gaan huren om die volledig te ontmantelen en zwaar te testen is het fatsoen ver voorbij!

Mercedes lijkt al geruime tijd het fatsoen ver voorbij te zijn.

Top 10 Mercedes-Benz Myths

Mercedes Rostproblem
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."