Ik heb het eens kruislings doorgelezen en er staat serieus wat wartaal in.
Als voorbeeld geef ik het terug invoeren van de treinlijn tussen Herentals en Aarschot. Bij mijn weten is deze lijn afgeschaft rond 1985. Het enkelspoor is uitgebroken en er ligt nu een fietsostrade, al vanaf het einde van de jaren '80 trouwens. Hier willen ze een half uur dienst op realiseren, op een enkelspoor en toch de fietsostrade behouden? Waar gaan ze die ruimte halen? In de dorpen is er alvast geen ruimte om de fietsostrade en de treinlijn plaats te geven.
Aan de afrit Oelegem E34 wil men een hoofdhalte voor de sneltram richting Turnhout, die parallel met de E34 loopt. Dat is nu een gebied waar enkele sportvelden liggen! Je zou mensen met de auto kunnen lokken, maar die moeten dan van Oelegem komen of van Zandhoven, ontsluiting naar andere dorpen is er nauwelijks.
Afsluiten van twee bruggen op de E34 voor auto's, nl. t.h.v. de Kruisdreef in Pulderbos en de brug tussen Wechelderzande en Vorselaar. Met de auto moet je dan ofwel naar de brug aan afrit Zoersel, of de brug aan afrit Wechelderzande en die liggen ver uit elkaar, dit resulteert dus tot omrijden met de auto.
Verder heb ik vragen bij een aantal kaarten die er bij de studie zitten. Welke GIS-operator met een beetje GBV (=Gezond Boeren Verstand) tekent wegen in het blauw op een kaart. Heeft die nog nooit van Cartografie gehoord?
Ik vind het een kladwerk!