Auteur Topic: onbeperkt gratis parkeren omdat installatie parkeersensoren compleet mis gaat  (gelezen 1839 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Citaat van: Nieuwsblad
Hier kan je onbeperkt gratis parkeren want installatie parkeersensoren gaat compleet de mist in

LEUVEN - De installatie van de parkeersensoren op de nieuwe shop&go-plaatsen op het Smoldersplein in hartje Leuven is compleet fout gegaan. In plaats van in het midden van het parkeervak staan ze op de lijnen, en dus zal er geen enkele auto boven gaan staan.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180420_03473836?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: onbeperkt gratis parkeren omdat installatie parkeersensoren compleet mis gaat
« Reactie #1 Gepost op: maandag 23 april 2018 - 19:29:42 »
Straffen To(e)b(b)a(c)k.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: onbeperkt gratis parkeren omdat installatie parkeersensoren compleet mis gaat
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 24 april 2018 - 08:13:33 »
Ik verschiet er van, dat er nog gene slimme geweest is, die deze sensoren met eender welk materiaal afgedekt heeft om die parkeerwachters te pesten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: onbeperkt gratis parkeren omdat installatie parkeersensoren compleet mis gaat
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 24 april 2018 - 10:59:49 »
Ik verschiet er van, dat er nog gene slimme geweest is, die deze sensoren met eender welk materiaal afgedekt heeft om die parkeerwachters te pesten.

Liefst met iets dat er heel moeilijk af te krijgen is.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."