Auteur Topic: De eerste steen  (gelezen 6764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De eerste steen
« Reactie #15 Gepost op: maandag 14 mei 2018 - 16:34:58 »
Bij de bank hadden we ooit een regioverantwoordelijke die zijn beslissingen op papier schreef met potlood. Ooit heeft hij achteraf een gom gebruikt en zijn beslissing gewijzigd. Vanaf dan plakten we doorzichtige kleefband over zijn beslissingen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline svenn

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 224
Re: De eerste steen
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 17 mei 2018 - 19:27:30 »
@ Jozef,

Ik klikte in het eerste bericht op "Christophoros" en kreeg deze vermelding

"""
Contao Open Source CMS
Er is een fout opgetreden
Wat is er aan de hand?

Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van het script. Iets werkt niet helemaal correct.
Hoe kan ik het probleem verhelpen?

Open het system/logs/error.log bestand en zoek naar de bijbehorende foutmelding (meestal de laatste). U kunt ook de volgende regel toevoegen aan het lokale configuratiebestand en de pagina herladen:

$GLOBALS['TL_CONFIG']['displayErrors'] = true;

Bedenk echter, dat iedereen in staat zal zijn om foutmeldingen te bekijken op uw website!
Vertel me meer

De uitvoering van het script is gestopt, omdat er iets niet correct werkt. De eigenlijke foutmelding is om veiligheidsredenen verborgen door deze mededeling en kan worden gevonden in het systeem/logs/error.logbestand (zie hierboven). Als u de foutmelding niet begrijpt of hoe het probleem op te lossen, bezoek dan Contao FAQs of Contao support pagina .

"""