Auteur Topic: Vrachtwagen met oplegger richt ravage aan in dorpscentrum  (gelezen 905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Vrachtwagen met oplegger richt ravage aan in dorpscentrum
« Gepost op: zaterdag 05 mei 2018 - 08:57:50 »
Citaat van: Het Belang Van Limburg
Vrachtwagen met oplegger richt ravage aan in dorpscentrum: peuter overleden, vader verliest been

Een vrachtwagen met oplegger heeft vrijdag grote ravage veroorzaakt langs de Leuvensesteenweg in Kortenberg (Vlaams-Brabant). De truck week plots uit, reed een aantal voetgangers aan en ramde een tiental wagens. Daarna reed hij letterlijk een bankkantoor binnen. Een meisje van twee jaar is omgekomen, haar vader is inmiddels buiten levensgevaar. Ze werden geraakt door een auto die werd weggekatapulteerd.

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180504_03496907/vrachtwagen-rijdt-in-op-auto-s-en-bankkantoor-verschillende-gewonden

Opmerkelijk : hetzélfde bedrijf kwam recent nog op déze manier in de media :

Citaat van: Het Laatste Nieuws
Bedrijf van vrachtwagen die vanochtend crashte in Kortenberg haalde eerder al nieuws met truck zonder voorwiel

HASSELT Vanochtend ramde een vrachtwagen van het bedrijf Levenstond NV tientallen auto’s en een bankkantoor. Daarbij kwam een meisje van twee om en er vielen ook zes gewonden. Er is nog geen duidelijkheid hoe het ongeval is kunnen gebeuren en het transportbedrijf uit Riemst wenst voorlopig niet te reageren. In maart kwam het bedrijf al eens in het nieuws met een truck zonder voorwiel die dwars door Limburg reed.

https://www.hln.be/regio/hasselt/bedrijf-van-vrachtwagen-die-vanochtend-crashte-in-kortenberg-haalde-eerder-al-nieuws-met-truck-zonder-voorwiel~a18abf08/
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Vrachtwagen met oplegger richt ravage aan in dorpscentrum
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 05 mei 2018 - 14:59:36 »
Mogelijk vernemen we later de oorzaak van het ongeval. Maar het is hoe dan ook vreselijk. De materiële schade, tot daar nog aan toe, maar het kind van 2 jaar dat overleden is, en haar vader die mogelijk voor de rest van zijn leven zal verminkt zijn, dat is zeer droevig.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."