Auteur Topic: wielertoeristen steken op het gemakje gesloten overweg over  (gelezen 1298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
wielertoeristen steken op het gemakje gesloten overweg over
« Gepost op: maandag 11 juni 2018 - 22:16:32 »
Citaat van: HLN
“Echt schaamtelijk en levensgevaarlijk. Domoren”: wielertoeristen steken op het gemakje gesloten overweg over

Sensibiliseringscampagnes genoeg, maar toch blijft het gebeuren: wielertoeristen die doodleuk een gesloten overweg oversteken. Deze keer gingen ze hun boekje te buiten in Tielen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-echt-schaamtelijk-en-levensgevaarlijk-domoren-wielertoeristen-steken-op-het-gemakje-gesloten-overweg-over~ad66adaa/

Hoe àchterlijk kùn je zijn ?  Verstand chirurgisch geamputeerd bij de geboorte of zo ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: wielertoeristen steken op het gemakje gesloten overweg over
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 12 juni 2018 - 08:20:03 »
Eén dwaas, en de kuddegeest zorg voor de rest. Als ze verongelukken, zal moeder aan de haard met de kinderen wel haar plan trekken.

Het wordt tijd dat de fietsers een kentekenplaat moeten hebben en er aan de overwegen camera's komen.

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: wielertoeristen steken op het gemakje gesloten overweg over
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 12 juni 2018 - 20:33:38 »
Iemand die zijn verstand niet op nul zet, heeft geen behoefte aan een dergelijke video. En voor de anderen zal het wellicht zijn: "Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."