Auteur Topic: Vrouw die honderden mensen onterecht voorlopig rijbewijs bezorgde  (gelezen 1055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Vrouw die honderden mensen onterecht voorlopig rijbewijs bezorgde
« Gepost op: donderdag 21 juni 2018 - 16:49:22 »
Citaat van: GVA
Drie jaar cel met uitstel voor vrouw die honderden mensen onterecht voorlopig rijbewijs bezorgde

De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft Rachida N. (35) veroordeeld tot drie jaar cel met uitstel en 3.000 euro boete. Ze had als administratief bediende van de intussen opgedoekte rijschool Rijbewijs in Borgerhout tegen betaling valse bekwaamheidsattesten afgeleverd aan 38 kandidaat-bestuurders zonder dat die daarvoor de vereiste praktijklessen hadden gevolgd.

https://www.gva.be/cnt/dmf20180620_03571981/drie-jaar-cel-met-uitstel-voor-vrouw-die-honderden-mensen-onterecht-voorlopig-rijbewijs-bezorgde

Naar mijn gevoel is ze er veel te licht van afgekomen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Vrouw die honderden mensen onterecht voorlopig rijbewijs bezorgde
« Reactie #1 Gepost op: maandag 02 juli 2018 - 10:41:37 »
inderdaad : véél te licht. 

Minstens 1 bestuurders die onrechtmatig zo'n bekwaamheidsattest verkregen had, is dodelijk verongelukt. 
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone