Auteur Topic: Crapullekesdag ...  (gelezen 1698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svenn

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 224
Crapullekesdag ...
« Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 15:15:19 »
Ne keer meer of minder *verkeerschaos* maakt nu ook niet meer uit zeker ...
Gelukkig was ik -onbewust van dit horrorverhaal dat zich reeds aan 't voltrekken was- met de motor én via Kallo-city gereden !
De omleiding was vorige week al goed en ruim aangekondigd en ik verwachtte me al redelijk aan files.

Knipje uit die waanzinsverhaal ...

""
In de Waaslandhaven is maandagochtend enorme verkeershinder ontstaan omdat een vrachtwagenchauffeur enkele signalisatieborden aan de kant had geschoven.
(...)
De chauffeur die de signalisatieborden heeft verplaatst, is niet geïdentificeerd. Zijn nummerplaat is op de camerabeelden van het Vlaams Verkeerscentrum niet leesbaar.

""

Zo'n chauffeurs mogen ze gerust levenslang het C-rijbewijs afnemen ...

Benieuwd of men achter de schermen wel verder zoekt naar hem.
Men kan "uiteraard" de nr-plaat niet lezen, maar de meesten hebben grote reclame vd firma of zijn op de een of andere manier "herkenbaar".
En men zou bvb ook zijn reeds gereden afstand en vervolgde rit kunnen nagaan met de andere -hopelijk beter af te lezen- camera's.
Desnoods tot bij "de aankomst-firma" en daar navraag doen ...
Zoveel camera's in en om de haven ... en zo'n peewee dan niet kunnen volgen/vinden ??

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #1 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 16:06:07 »
Hierbij ff een link naar >>> een ander krantenartikel.

Ik snap trouwens niet, hoe het kàn dat men hem nog niet te stekken heeft.  Als ik het goed begrijp, dan is de politie ter plaatse moeten komen.  Die vrachtwagenchauffeur heeft die hekkens verplaatst, en heeft vervolgens de afrit tóch genomen.  Daarop zijn er nog een ganse rist bestuurders hem gevolgd.  Als een kudde gatlompe  schapen.  Men heeft een hele rist bestuurders onder politie-begeleiding achteruitrijdend moeten laten evacueren van de bouwwerf waar ze zich hopeloos in vastgereden hadden.  Met alle chaos vandien.

Hoe kàn het dan, dat men betrokkene nog niet heeft kunnen opsporen ?  Met idd zoveel camera's in het havengebied ?  Mss een kleine hint : de éérste die zich vastreed in die werf, zo eentje met een kraan op z'n vrachtwagen ?

Ik mag idd. hopen dat men achter de schermen stilletjes blijft verder zoeken naar betrokkene. 
« Laatst bewerkt op: maandag 09 juli 2018 - 16:12:20 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #2 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 16:25:12 »
En wacht tot morgen, 10 juli 2018 ....

Dan gaat de Melselebrug aan de Kallosluis dicht tussen 6.00 en 8.00.  Verkeer max 2.70 kan via sluisdeur 4 in geval ook de Farnèsebrug dan omhoog staat.  De rest ... zal moeten wachten.  De Beverentunnel is geen optie, want de afrit tussen de Beverentunnel en de Liefkenshoektunnel (dus richting Stabroek) is afgesloten.  Wie de Beverentunnel inrijdt richting Stabroek, belandt onherroepelijk aan de tolpleinen van de Liefkenshoektunnel.

Dan tussendoor nog een wachttijd door de gigantisch lange, tergend traag rijdende goederentreinen en het feestje zal compleet zijn.  Mark my words.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #3 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 16:41:55 »
Oh ja, en een ander krapulleke heeft vandaag dan weer ff een deel van het tramverkeer in Brussel lamgelegd met zijn poging om aan goedkope stroom te geraken :

Citaat van: Gazet van Antwerpen
Man probeert eigen kabel aan te sluiten op bovenleiding: vier tramlijnen lam in hoofdstad

In het centrum van Brussel is geen verkeer mogelijk op vier tramlijnen (3, 4, 82 en 51) omdat iemand een kabel op het elektriciteitssysteem van de bovenleiding probeerde aan te sluiten. Dat meldt Bruzz.

https://www.gva.be/cnt/dmf20180708_03602907/man-probeert-eigen-kabel-aan-te-sluiten-op-bovenleiding-vier-tramlijnen-lam-in-hoofdstad?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Auwtch, het zal nu wel "iets" duurder uitvallen voor betrokkene ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #4 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 16:52:31 »
Ze hebben nu betonnen blokken gezet, maar dat helpt niet als die ene met zijn kraan op zijn vrachtwagen daar komt, die zet die blokken gewoon opzij.

En wat wou die kerel die een kabel aan de bovenleiding van de tram bevestigde, met stroom met zo een hoge spanning gaan doen?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #5 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 18:53:29 »
Ze hebben nu betonnen blokken gezet, maar dat helpt niet als die ene met zijn kraan op zijn vrachtwagen daar komt, die zet die blokken gewoon opzij.

En wat wou die kerel die een kabel aan de bovenleiding van de tram bevestigde, met stroom met zo een hoge spanning gaan doen?

Zonde van die kabelbreuk.  'k Had 's willen zien wat dat zoal zou geven.   ;D

(of mss toch maar niet, gezien de schade die er ook aan andermans eigendommen zou veroorzaakt worden bij brand)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline svenn

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 224
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #6 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 21:39:22 »
En wacht tot morgen, 10 juli 2018 ....

Dan gaat de Melselebrug aan de Kallosluis dicht tussen 6.00 en 8.00.  Verkeer max 2.70 kan via sluisdeur 4 in geval ook de Farnèsebrug dan omhoog staat.  De rest ... zal moeten wachten.  De Beverentunnel is geen optie, want de afrit tussen de Beverentunnel en de Liefkenshoektunnel (dus richting Stabroek) is afgesloten.  Wie de Beverentunnel inrijdt richting Stabroek, belandt onherroepelijk aan de tolpleinen van de Liefkenshoektunnel.

Dan tussendoor nog een wachttijd door de gigantisch lange, tergend traag rijdende goederentreinen en het feestje zal compleet zijn.  Mark my words.
Is intussen aangepast ...

https://www.portofantwerp.com/sites/portofantwerp/files/18_326%201%C2%B0%20AANPASSING%20Melselebrug%20en%20Kallosluis%20tijdelijk%20buiten%20dienst%20voor%20alle%20land-en%20scheepvaartverkeer%20-%2010%20Juli%202018.pdf


Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Crapullekesdag ...
« Reactie #7 Gepost op: maandag 09 juli 2018 - 21:41:33 »
En wacht tot morgen, 10 juli 2018 ....

Dan gaat de Melselebrug aan de Kallosluis dicht tussen 6.00 en 8.00.  Verkeer max 2.70 kan via sluisdeur 4 in geval ook de Farnèsebrug dan omhoog staat.  De rest ... zal moeten wachten.  De Beverentunnel is geen optie, want de afrit tussen de Beverentunnel en de Liefkenshoektunnel (dus richting Stabroek) is afgesloten.  Wie de Beverentunnel inrijdt richting Stabroek, belandt onherroepelijk aan de tolpleinen van de Liefkenshoektunnel.

Dan tussendoor nog een wachttijd door de gigantisch lange, tergend traag rijdende goederentreinen en het feestje zal compleet zijn.  Mark my words.
Is intussen aangepast ...

https://www.portofantwerp.com/sites/portofantwerp/files/18_326%201%C2%B0%20AANPASSING%20Melselebrug%20en%20Kallosluis%20tijdelijk%20buiten%20dienst%20voor%20alle%20land-en%20scheepvaartverkeer%20-%2010%20Juli%202018.pdf

Oef ....

thx voor de info.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone