Auteur Topic: Verkeersbeleid in Mortsel  (gelezen 1011 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Verkeersbeleid in Mortsel
« Gepost op: dinsdag 10 juli 2018 - 23:23:45 »
Vanaf 1904 zit Agfa Gevaert in Mortsel, bijna alle huizen die er rond staan zijn er daarna gekomen.
Mortsel wil dat bedrijf blijkbaar kapot, zeker nu de werken al 7 maand uitlopen in de Hendrik Kuijpersstraat maar vooral doordat ze die straat nu enkelrichting gaan maken, al meer dan een jaar moeten we met de vrachtwagen rondrijden langs de Fruithoflaan en de oogststraat, vooral de Oogststraat is niet voorzien op vrachtwagens.
Wat krijg je dan op de hoek van de Oogststraat en de Hendrik Kuijpersstraat?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/fietser-89-in-levensgevaar-bij-dodehoekongeval-in-mortsel~a64f1b49/
Geloof me vrij dat het niet het eerste en het laatste ongeval gaat zijn, zeker omdat menig fietser daar door het rood rijdt, deze weet ik niet maar heb een vermoeden van niet, was iets na het ongeval daar ter plaatse.
Kreeg van een agent te horen dat het slachtoffer buiten levensgevaar is. Gelukkig
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Verkeersbeleid in Mortsel
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 11 juli 2018 - 10:36:55 »
Kreeg van een agent te horen dat het slachtoffer buiten levensgevaar is. Gelukkig

Ik weet het niet. Er zijn ongevallen die je beter niet overleeft.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."