Auteur Topic: Nieuw forum  (gelezen 1546 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Paprieka

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 292
Nieuw forum
« Gepost op: woensdag 10 oktober 2018 - 15:03:45 »
Wat is dit, een nieuw forum om vragen te stellen over de wegcode?! :o
http://www.verkeersles.be/

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nieuw forum
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 10 oktober 2018 - 17:44:00 »
Je vind er zelfs niet van wie het initiatief uitgaat. Bij dns.be zie je dat de titularis van de domeinnaam een illustere onbekende Van Parys Arvid, Wielewalenstraat 1, 8450 Bredene is.

Eens kijken wat het wordt.

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline arvidvp

  • Starter
  • *
  • Berichten: 1
Re: Nieuw forum
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 10 oktober 2018 - 19:57:31 »
Goedeavond,

Zag dit berichtje passeren dus mij snel even geregistreerd. Gezien via de DNS al mijn gegevens vrij te raadplegen zijn is het zeker geen groot geheim wie achter het forum van verkeersles.be schuil gaat :-). In de rubriek "stel jezelf voor" na het registeren kun je ook uitgebreid mijn motieven en achtergrond lezen.

Ik heb inderdaad een nieuw forum betreffende de Wegcode geregistreerd en opgemaakt ten behoeve van rijschoolinstructeurs (en iedereen die les geeft of volgt inzake Wegcode). Bedoeling is om een gemeenschap op te richten van de rijschoolinstructeurs en de mensen die er de opleiding en examens toe volgen om zo tips en moeilijkheden met elkaar te bespreken, alsook om ervaringen met de examens en met het lesgeven zelf te delen. Er is inderdaad een functie voor gasten om vragen te stellen, maar dit is om onze eigen kennis scherp te houden en er verder van te leren. Ik heb geen grootste verwachtingen of plannen met het forum want gezien het beperkt aantal leden blijft het vermoedelijk kleinschalig en voor een nichepubliek.


Zonder reclame te maken is iedereen altijd welkom uiteraard, al moet je wel registeren en zou ik het forum wel willen voorbehouden aan mensen die lessen geven of volgen inzake Wegcode.

Bij deze wat verduidelijking.

Groeten,

Arvid