Auteur Topic: Wilrijks kruispunt verwart automobilisten: rood en groen tegelijk  (gelezen 1516 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Wilrijks kruispunt verwart automobilisten: rood en groen tegelijk
« Gepost op: zaterdag 01 december 2018 - 00:34:40 »
Citaat van: Gazet Van Antwerpen
Wilrijks kruispunt verwart automobilisten: rood en groen tegelijk

WILRIJK - Automobilisten die het kruispunt van de Moerelei met de Boomsesteenweg in Wilrijk wilden kruisen, werden sinds dinsdag geconfronteerd met een wel heel verwarrend verkeerslicht. Zij hadden groen én rood licht tegelijkertijd.

https://www.gva.be/cnt/dmf20181129_03998285/wilrijks-kruispunt-verwart-automobilisten-rood-en-groen-tegelijk?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwAR0iMSOimfCoG5Q0mOeXowlcbBUJDMlM8V0gZvxp5N3yhWhXwQkNMlIbWFQ

 ::)


Citaat
“Er is jammer genoeg een foutje geslopen in het zogenaamde V-plan, dat aangeeft welke lichten er op het kruispunt moeten komen. De aannemer heeft netjes uitgevoerd wat er op het plan stond, inclusief de fout dus.”

Voilà, de aannemer heeft gedaan waarvoor hij betaald werd.  Hij werd niet betaald om er ook nog ff over na te denken, dus bij deze .....

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wilrijks kruispunt verwart automobilisten: rood en groen tegelijk
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 01 december 2018 - 11:18:07 »

Voilà, de aannemer heeft gedaan waarvoor hij betaald werd.  Hij werd niet betaald om er ook nog ff over na te denken, dus bij deze .....

Begrijpelijk. Het AWV kan al jarenlang ongestraft dergelijke blunders opstapelen. Maar o wee de aannemer die zou durven nadenken en zich daarbij eens zou vergissen: dat zou hem een een pak geld kosten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."