Auteur Topic: auto gestolen  (gelezen 7087 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
auto gestolen
« Gepost op: woensdag 12 juli 2006 - 23:07:01 »
Een man komt lachend het politie-bureau binnen, waarop een agent vraagt : "Wat is er ?"
De man antwoordt lachend: "Mijn auto is gestolen."
"Waarom lacht u dan zo", vraagt de agent.
De man : "Nou... mijn schoonmoeder zat er nog in !"
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto gestolen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 12 juli 2006 - 23:18:55 »
Ik las onlangs een bericht van een carjacking.

Toen de dief even verder merkte dat er achteraan in de auto een Duitse scheper ontwaakt was, heeft hij als de bliksem de auto verlaten.  ;D

Op mijn lieve labrador zou ik daarvoor niet moeten rekenen. Die sympathiseert gewoon met iedereen.  :-\
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: auto gestolen
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 01:35:03 »
Wat dat betreft kunnen wij mensen nog een voorbeeld nemen aan die lieve labradors.
Het zijn echt prachtige honden, je moet alleen wat met ze opletten als je een klein kind hebt.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto gestolen
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 02:37:39 »
Een zinnig mens laat geen enkele hond alleen met een kind van minder dan 12 jaar. Maar een labrador is wel zeer kindvriendelijk.

De onze is ook heel lief met poezen op straat: hij gaat even aan hun snuit snuffelen om kennis te maken, meer niet.

Waar je wel moet voor opletten met een labrador, is dat hij niet alleen op stap gaat, want dat doet hij maar al te graag.

Onze labradorpup was dinsdag precies 12 weken oud. Ongelooflijk wat hij al allemaal kan: dubbel geknoopte veters lostrekken, de tapijten oprollen, de bezem uit de tuin naar de living brengen ... vandaag wou hij mijn vrouw zelfs helpen met het uitladen van de vaatwasser, maar dat zag ze zo direct nog niet zitten. :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: auto gestolen
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 15:27:51 »
Prachtig he, dat karakter.
Het feit dat ze alleen op stap gaan als je ze hun gang laat gaan en kennis willen maken met de katten ipv er achter aan te rennen geeft aan dat ze nieuwsgierig zijn en alles willen verkennen.
Als ik hoor wat die pup allemaal doet...
Hij is blijkbaar nogal actief en hulpvaardig.
Je kan hem misschien wel leren om een pilsje uit de koelkast te halen als je voetbal aan het kijken bent  8)

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: auto gestolen
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 15:44:17 »
Ik heb thuis een dwergpincher, ongelooflijk levendig. Daar zit ook niets kwaad in en probeert voortdurend met de kat van de buren te spelen.

Hij is bovendien drietalig, want hij aanvaard bevelen in het nederlands, engels en chinees  :).

Bovendien vindt hij het prachtig om met de auto mee te rijden. Meestal kijkt hij wat rond, als hij het beu is gaat hij in zijn mandje achter mijn zetel liggen slapen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline tine

  • Starter
  • *
  • Berichten: 2
Re: auto gestolen
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 16:04:20 »
hey

ja, ik heb ook zo'n pincherke, int zwart, heel kwaad beestje eigenlijk. heel actief en van als er iets beweegt staat ie te keffe. en dan probeert ie nog de baas te spele over m'n 2rottweilers en dalmatier, grappig om te zien! tis wel offtopic maar bon  ;)

groentjes tine

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: auto gestolen
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 17:21:30 »
Mijn hondje is bruin. Hij is inderdaad nogal dominant, maar heel vriendelijk. Hij heeft nog nooit iemand gebeten en luistert perfect.

"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto gestolen
« Reactie #8 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 17:38:06 »
Citaat van: BBB

Je kan hem misschien wel leren om een pilsje uit de koelkast te halen als je voetbal aan het kijken bent  8)


Wie weet ...  :)

Ik ken iemand die ook een labrador heeft. Als de telefoon belt, brengt hij het draagbaar toestel naar zijn baasje.  :)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto gestolen
« Reactie #9 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 17:40:34 »
Citaat van: Tine

tis wel offtopic maar bon   :)


Dat geeft niet, Tine. Als we maar gezond zijn en eens kunnen lachen hé ...  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: auto gestolen
« Reactie #10 Gepost op: donderdag 13 juli 2006 - 23:57:13 »
Citaat van: BBB

Je kan hem misschien wel leren om een pilsje uit de koelkast te halen als je voetbal aan het kijken bent  8)


Wie weet ...  :)

Ik ken iemand die ook een labrador heeft. Als de telefoon belt, brengt hij het draagbaar toestel naar zijn baasje.  :)
Goed afgericht ;D

Het is ook mijn ervaring dat de kleinste hondje veel dominanter zijn dan de grote honden. Ik ben bijna nooit bang voor honden, behalve bij pittbulls en soortgelijke honden die wat onvoorspelbaar zijn en moielijk te lezen zijn, maar ik ben bij die kleine keffertjes iets meer op mijn hoede dan bij de grote honden als ik ze nog niet ken.
Honden zijn in het algemeen zulke makkelijke dieren, eventjes laten snuffelen, aaien en je bent maatjes met ze.  Waren mensen maar zo vriendelijk.  ;)

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: auto gestolen
« Reactie #11 Gepost op: vrijdag 14 juli 2006 - 00:01:00 »
Hey, ik kan mijn bericht niet wissen  :o
Jozef, ligt dat aan de instellingen of zie ik het over het hoofd?

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto gestolen
« Reactie #12 Gepost op: vrijdag 14 juli 2006 - 00:55:29 »

Hey, ik kan mijn bericht niet wissen  :o

Jozef, ligt dat aan de instellingen of zie ik het over het hoofd?


Dat is een instelling waar ik voor gekozen heb.

Zo een forum instellen is een hele karwei. Er zijn honderden opties, en bij elke optie moet je nadenken wat de gevolgen zouden kunnen zijn.

Ik heb het op andere forums meegemaakt dat de ene of de andere kluchtzanger een bericht postte om de boel op stelten te komen zetten, en als er dan al een tiental reacties op gekomen zijn, doodleuk zijn bericht wistte en deed alsof zijn neus bloedde. Niet dat ik jou daartoe in staat acht, hoor BBB.

Als je een bericht wil verwijderd zien, stuur me dan even een PB of bel me op 03 828 41 74, en ik doe het voor jou met plezier voor zover het verantwoord is, zoals in dit geval.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Re: auto gestolen
« Reactie #13 Gepost op: vrijdag 14 juli 2006 - 06:17:04 »
Ik ken iemand die ook een labrador heeft. Als de telefoon belt, brengt hij het draagbaar toestel naar zijn baasje.  :)

Het wordt pas echt leuk als het een gsm is met trilalarm  ;D ;D
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: auto gestolen
« Reactie #14 Gepost op: vrijdag 14 juli 2006 - 13:56:49 »

Het wordt pas echt leuk als het een gsm is met trilalarm  ;D ;D


Ik denk niet dat hij die zou brengen, hij zou er eerder op gaan liggen. Want hij vindt het enorm leuk als ik de GSM, terwijl die aan het trillen is, tegen zijn buikje houdt. :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."