Auteur Topic: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen  (gelezen 1608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Gepost op: maandag 07 januari 2019 - 19:22:41 »
Ouders die vergeten om hun kind uit een gloeiend hete auto te halen, hebben we al gezien.

Maar dit ....

Citaat van: Nieuwsblad
Verschrikkelijk: mama vergeet peuter op autodak en rijdt 10 (!) minuten nietsvermoedend rond

Bewakingscamera’s in het Australische Perth hebben eerder deze week een vreemd tafereel gefilmd. Op het dak van een rijdende grijze auto was een peuter te zien die doodsangsten uitstond. De moeder was vermoedelijk vergeten om haar kind terug van het dak te halen en in de auto te steken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190107_04083912?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwAR28hhd_c3cgcx_ownoATR2Tn3n1U1m6AfzmLmsSha8RLRuB-nwbDlpwo6w

't Kan aan mij liggen, .....  maar WAT doet een peuter überhaupt al op het dak van je wagen ? 
Laat staan dat je 'm daar vergeet, en vertrekt met je peuter nog op het dak.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 08 januari 2019 - 17:05:19 »
Gelukkig geen peuter maar een kleuter als ik het zo zie, die had het verstand om zich vast te houden.
Snap dat ook niet, ff kleine op het dak zetten....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 08 januari 2019 - 17:47:24 »
Mama is waarschijnlijk te weten gekomen dat haar peuter op het dak zat omdat voorbijgangers aan het zingen waren: "Kom van dat dak af".  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 09 januari 2019 - 09:14:06 »
Gelukkig geen peuter maar een kleuter als ik het zo zie, die had het verstand om zich vast te houden.
Snap dat ook niet, ff kleine op het dak zetten....
Aan de schoolpoort zag ik dat vroeger ook dat er vanalles op het dak van de auto werd gezet
zolang het op hun eigen auto is, doen ze maar
één keer had er wel een vrouw haar kleine zijn tas op MIJN auto gezet, de klein trok ze er dan slepend af, twee mooie diepe krassen achterlatend  >:(

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 10 januari 2019 - 15:55:25 »
één keer had er wel een vrouw haar kleine zijn tas op MIJN auto gezet, de klein trok ze er dan slepend af, twee mooie diepe krassen achterlatend  >:(

En is jouw schade behoorlijk vergoed geworden?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Reactie #5 Gepost op: donderdag 10 januari 2019 - 19:09:25 »
Weer een voordeel van de falcon wings en de grote voorruit van de Model X. Op de falcon wings zit je die kleine alvast niet en als je hem voor de voordeur zet zie je hem op de voorruit zitten.  ;D

Toen ik zo'n 15 jaar geleden bij een ingenieursbureau werkte had ik iemand het veld ingestuurd voor veldwerk. Zo moest een inventarisatie doen van een groot landbouwgebied. Bij het instappen in de auto en het uittrekken van laarzen had ze de kaarten ook op haar dak gelegd. Natuurlijk vergeten bij het vertrekken, de volgende dag zijn we gaan kijken of ze er misschien nog lagen maar ze waren weg. Een dag veldwerk kwijt, toch al snel zo'n 600 à 700 euro waard.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Mama vergeet peuter van het dak van de auto te halen
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 11 januari 2019 - 16:27:00 »
Weer een voordeel van de falcon wings en de grote voorruit van de Model X. Op de falcon wings zit je die kleine alvast niet en als je hem voor de voordeur zet zie je hem op de voorruit zitten.  ;D

Wat Tesla toch al niet moet doen om die fractie welke met zo een wagen wil rijden tegen zichzelf te beschermen...  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."