Auteur Topic: Kandidaat fraudeert met minicamera op theoretisch rijexamen, rijschool fluistert  (gelezen 1235 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Kandidaat fraudeert met minicamera op theoretisch rijexamen, rijschool fluistert
« Gepost op: dinsdag 22 januari 2019 - 21:46:38 »
Citaat van: Het Laatste Nieuws
Kandidaat fraudeert met minicamera op theoretisch rijexamen, rijschool fluistert antwoorden in

ANTWERPEN Een zaakvoerder van autorijschool “100 % Geslaagd” riskeert 18 maanden cel omdat hij zijn leerlingen met een verborgen camera en een zendertje naar het theoretisch rij-examen stuurde. Hijzelf zat op de parking in zijn auto en fluisterde de juiste antwoorden in.

https://www.hln.be/regio/antwerpen/kandidaat-fraudeert-met-minicamera-op-theoretisch-rijexamen-rijschool-fluistert-antwoorden-in~a02728ce/?fbclid=IwAR3mI8p5NwbI4c-OvU6PalkoXQQZX-Jf5TJOcN17mEY3SPplY40IhdzeXuM
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaat fraudeert met minicamera op theoretisch rijexamen, rijschool fluistert
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 24 januari 2019 - 14:29:12 »
Toch maar even kijken welke mensen allemaal examen hebben afgelegd via deze rijschool en hen even te controleren.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Kandidaat fraudeert met minicamera op theoretisch rijexamen, rijschool fluistert
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 24 januari 2019 - 16:36:47 »
Toch maar even kijken welke mensen allemaal examen hebben afgelegd via deze rijschool en hen even te controleren.

Niet alleen deze rijschool. Uit het krantenartikel:

Citaat
Mustapha El  B. had de techniek geleerd van andere allochtone rijscholen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."