Auteur Topic: Carglass scheurt met 148 door zone 50 .... om auto te testen  (gelezen 1180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Carglass scheurt met 148 door zone 50 .... om auto te testen
« Gepost op: maandag 28 januari 2019 - 21:28:01 »
Citaat van: HLN
Nicolas laat wagen herstellen bij Carglass. Even later meldt smartphone dat auto met 148 per uur door zone 50 scheurt

Een man die zijn wagen voor herstelling had achtergelaten in een vestiging van Carglass in Charleroi, heeft de schrik van zijn leven opgedaan. Op zijn smartphone kreeg hij plots een melding dat zijn auto met 148 kilometer per uur door een zone 50 raasde.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/nicolas-laat-wagen-herstellen-bij-carglass-even-later-meldt-smartphone-dat-auto-met-148-per-uur-door-zone-50-scheurt~aa25d8d7/?fbclid=IwAR2rXkhO2c-7dv87wMp7YzSYu4eg6vLYmQ2XYaNUgEQA20CZ-xq_EYmzJEU

Uit het artikel :

Citaat
Volgens de man is het duidelijk dat iemand zijn motor van 400pk wilde testen.


idd.  148 in een zone 50, lijkt me toch wel een tikkeltje veel van het goede.  Met véél minder, kon de betrokken technicus toch ook wel prima uitmaken of er nog gefluit te horen was of niet.

Citaat
Nicolas nam geen risico’s en diende een klacht in bij de politie. Vooral om te voorkomen dat hij zelf vervolgd zou worden, mocht de overtreding geregistreerd zijn. Hij gaf de documenten van Carglass en de registratie van zijn tracker af als bewijsmateriaal.

Daar heeft hij volgens mij alvast goed aan gedaan.
« Laatst bewerkt op: maandag 28 januari 2019 - 21:29:40 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Carglass scheurt met 148 door zone 50 .... om auto te testen
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 29 januari 2019 - 13:39:25 »
Niet minder straf vind ik de manager van het Carglass filiaal: zijn argument was dat hij niet al zijn personeel de hele tijd in het oog kon houden. Of hij dat kan of niet: hij is wel de hele tijd verantwoordelijk voor al zijn personeel. Blijkbaar stelt Carglass om het even welke idioot aan als manager van een filiaal.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."